AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Del Skrevet 4. juni 2024 Hvordan finner egentlig folk ut hva de vil i livet/hva man føler glede av? For jeg skjønner virkelig ikke hvordan. Har nå siden 2017 prøvd å fullført vgs. Det går ikke. Har fullført musikk linja vg1, men vg2 gikk skeis og har prøvd å fullført helt siden den tid og det går ikke. Har prøvd både toppidrett og helse, og ingenting går. Det å sitte på skolen dag inn og dag ut er rett og slett ekkelt. Har blitt grovt mobba på skolen i barndommen så det har nok en faktor, men jeg er ekstremt frustrert over å være stuck. Har snakka med nav og de mener at kanskje å jobbe som ufaglært lærling på sykehjem kan være noe for meg, men hva om det også går til helvette? Virker ikke som at noe passer meg/gir meg noe form for tilfredsstillelse. Det er EN ting jeg brenner for og det er trening, har drivd med bodybuilding på hobbynivå siden jeg var 18, men har aldri konkurrert/gjort noe med det. Men jeg har alltid hatt en gnist for trening, fysisk aktivitet og det å lære om biologi/anatomi. Men det går rett og slett ikke inn i hodet når jeg sitter på skolen, kun når jeg er hjemme. Jeg har nå prøvd i snart 10 år å finne ut av hva jeg vil i livet, og jeg har ikke kommet ett museskritt nærmere en gang. Vet genuint ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.. Anonymkode: 47000...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå