AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Del Skrevet 4. juni Hva er best yoghurt eller tilsvarende å bruke i smoothie? Jeg ønsker gjerne noe som metter litt og har helst en del protein ☺️ Jeg har begynt å lage meg smoothie som del av lunsj måltid og lurer på hva dere har best erfaring med å bruke av yoghurter eller annet tilsvarende? Vanlig naturell yoghurt, gresk yoghurt, kesam med eller uten vanilje, kefir, cottage cheese eller annet? Hva anbefaler du? Gjerne også nevn merket på yoghurt du bruker ☺️ Anonymkode: 5149c...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Del Skrevet 4. juni Hei! Jeg har vært gjennom en del på smoothie-fronten over flere år og har kommet frem til at vanlig yoghurt naturell eller kefir funker best for meg. Jeg syns ikke det fungerer med kesam eller cottage cheese, da det fort blir for tykt. Jeg bruker alltid banan og bær i mine smoothier og dermed syns jeg yoghurt med vaniljesmak blir for søtt. Prøv deg frem! Smaken er forskjellig, som sagt. Kefir er det jeg bruker mest (sammen med en banan og bær), ikke bare pga smaken, men også fordi kefir er probiotisk, altså god for magen ☺️ Anonymkode: 318c1...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Del Skrevet 4. juni Jeg bruker kvarg med vaniljesmak. tilsetter også proteinpulver for å få litt ekstra proteiner i☺️ Anonymkode: edad9...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Del Skrevet 4. juni Jeg bruker gresk yoghurt Anonymkode: a1b61...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #5 Del Skrevet 4. juni Gresk yoghurt, frossen bær, en dusj honning, havregrøt, evt tørka frukt. Yum!! Anonymkode: 4ec7f...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni Jeg lager smoothie til samboer som er PT og trener mye ellers, bruker frosne bær, en halv banan, Synnøve gresk yoghurt eller kvarg med vanilje hvis vi har vært i Sverige, eplejuice og proteinpulver🌷 Anonymkode: deabe...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. juni #7 Del Skrevet 8. juni Jeg bruker vanligvis ikke yoghurt i, men om jeg gjør det så bruker jeg den yoghurten jeg har. Jeg bruker proteinpulver i da. Gresk yoghurt eller kesam oppfyller kravene dine da, og personlig er jeg glad i Alpro greek style naturell. Det er en av dem i jeg ofte har i hus. Jeg har melkeallergi, så må ha annet, men der finnes jo haugevis av ulike typer gresk yoghurt og kesam med kumelk, så jeg hadde prøvd meg frem. Kan kombinere med litt vann om du føler det blir for tykt, da får du fremdeles proteinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #8 Del Skrevet 8. juni Bruker litt yoghurt naturell. Anonymkode: 273bb...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 8. juni #9 Del Skrevet 8. juni Bruker proteinjogurt fra YT 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Del Skrevet 8. juni Dere som har proteinpulver i, hvilken smak er det som passer til annen frukt og yoghurt? Anonymkode: 8d669...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå