Gå til innhold

Tar hun kontakt igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

NB!

Jeg ønsker kun seriøse å respektfulle kommentarer. Det samme får en tilbake :)

Er det noen klarsynte- noen med god intuisjon som klarer å se om ei på T tar kontakt med meg igjen? Kontakten er brutt å jeg sitter igjen kjempe trist og lei meg. Denne personen betydde utrolig mye for meg, og jeg har det kjempe vanskelig pga dette.

J 34

Anonymkode: 60021...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som du fikk til svar på forrige tråd som ble slettet pga du kom med trusler: 

Nei hun kommer ikke tilbake. Hvorfor gikk du over hennes grenser? Det er ikke respektfullt å holde på slik om du virkelig brydde deg så mye om henne. Flere spurte deg. Du svarte aldri. Istedenfor truet du med selvmordstanker.

Jeg tror du brydde deg mer om hva du kunne utnytte fra henne.

Regner med at admin kommer til å slette denne tråden også. Du bør spørre deg selv hvorfor du etter 4 timer ikke har fått ett eneste svar før dette.

La det gå, og lær av hva du har gjort og bli et bedre menneske mot dine andre relasjoner.

Anonymkode: 941fb...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trakk et kort. Fikk Ace of sword. Som jeg leser av kortet knyttet til spørsmålet ditt må du forandre hvordan du tenker. Gå innover i deg selv så du får ny innsikt. Det er noe nytt, men du må å lære deg å gi slipp. Istede for trygle om at ei på T skal komme tilbake, se på deg selv i speilet. Kan det være noe med deg selv du istede kan vinne på? Det kan være nye kreative ideer som går på det kreative.  Et nytt kreativ prosjekt?

Du har følelser i deg som er tunge , men det kan du bruke til noe. Ace of swords er mye som et vinnings kort. Forandre dine tanker og du ser nytt på det. Du kan skape noe kreativt ut av det du føler. Bruk de vonde følelsene til noe bra kreativ prosjekt. Det kan kanskje få deg tenke annerledes på situasjonen. 

https://biddytarot.com/tarot-card-meanings/minor-arcana/suit-of-swords/ace-of-swords/

Ønsker deg lykke til.

Anonymkode: c9f44...e14

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Som du fikk til svar på forrige tråd som ble slettet pga du kom med trusler: 

Nei hun kommer ikke tilbake. Hvorfor gikk du over hennes grenser? Det er ikke respektfullt å holde på slik om du virkelig brydde deg så mye om henne. Flere spurte deg. Du svarte aldri. Istedenfor truet du med selvmordstanker.

Jeg tror du brydde deg mer om hva du kunne utnytte fra henne.

Regner med at admin kommer til å slette denne tråden også. Du bør spørre deg selv hvorfor du etter 4 timer ikke har fått ett eneste svar før dette.

La det gå, og lær av hva du har gjort og bli et bedre menneske mot dine andre relasjoner.

Anonymkode: 941fb...f5c

Jeg synes ditt svar var noe nedvergende. Det fikk meg ikke som noe forståelse for situasjonen eller en positiv følelse i det hele tatt, men følelsen av at du vil dra ts lengre ned og er mer sjalu, enn hjelpsom. 

Skal du lese  noen , må du se begge sider av en sak og holde deg nøytral. Det at noen ikke har svart før nå, trenger ikke ha noe med dette men at ingen har sjekket forumet før nå. Det er midt i en hverdag for fleste parten har arbeidet.

Anonymkode: c9f44...e14

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...