AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #61 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 13.21): Skal de ha en pluss size avdeling, så burde de ha en minus size avdeling også. Ikke sunt å være overvektig, eller undervektig. Anonymkode: 5a468...f61 Helt enig. Alle størrelser trenger klær. Jeg henger meg ikke opp i tallene og snakker aldri om sunt eller usunt. Hva som rører seg i et menneskes kropp, følelser og indre liv skal en være veldig forsiktig med å pirke i, for det er ikke andres sak. Alle får passe sitt eget og det får være nok. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er en S og må aldri gå opp eller ned i str på HM eller Zara eller Cubus osv osv. Var på BikBok og skulle ha en Tskjorte og da måtte jeg ned i XS men jeg liker ikke oversized stilen heller. Det er jo ikke "normalt" å være stor, så slutt å skylde på kleskjeden og tenk heller på at mennesker ikke skal være store og overvektige. Det er usunt. Anonymkode: ef9b4...ff4 Du er en S og det er normalt for deg. Andre er 3 og 4xl og det er helt normalt for dem og jo, da er det helt normalt å være stor. Det er identitet i den størrelsen. Når store folk slanker seg mye, så kan det bli slik at de ikke føler seg hjemme i den nye kroppen. De blir triste og kjenner ikke igjen seg selv i speilet. Trives ikke med sin nye str. Det finnes flere virkeligheter enn èn. Godta det. Anonymkode: b95a8...3c0 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #62 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå nedlagte Topshop hadde en petite avdeling, ingen pluss size. Det kan vel hver butikk bestemme. Anonymkode: 9cf94...cf5 Petite er for korte/lave mennesker, ikke nødvendigvis tynne. Du kan få en xl i petite. Alle er ikke 175 cm ++++. Å være kort er ikke helsefarlig. Anonymkode: 5a468...f61 2
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2024 #63 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 22.50): Nåja, ikke nødvendigvis. Kjøper kjoler i XS hos "alle" andre kjeder (som f.eks. Zara og Mango), men hos H&M må jeg ofte opp i S. Kommer altså helt an på passformen. Anonymkode: dbd69...0e7 Zara, mango og Bik Bok er små i str men det har de alltid vært. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #64 Skrevet 8. juni 2024 48 minutter siden, Djungelvrål said: Zara, mango og Bik Bok er små i str men det har de alltid vært. Ja, de er kjent for det. Derfor er jeg uenig med den som skrev at en XS hos H&M er en M. Vil heller påstå at det er store variasjoner på plaggene hos H&M. Anonymkode: dbd69...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå