AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Har fått denne flekken på ullteppet mitt. Har forsøkt å fjerne misfargingen, men virker som det bare blir verre. Er det fukten som også setter merker, tro? Har forsøkt zalo først (ot forstod i etterpåklokskapens at det kanskje var dumt), og deretter rengjøring for ull. Begge uten hell… vet at jeg ikke skal bruke vanish. vet ikke hva som forårsaket dette, men tipper at jeg har sølt te eller kaffe. Flekken er tydeligere i virkeligheten. Setter stor pris på konstruktive råd!🥹🤞🏼 Anonymkode: d00c7...a2e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Såpe fra på stell 👍 Anonymkode: a8ee6...96c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Såpe fra på stell 👍 Anonymkode: a8ee6...96c smurfebuss skrev (29 minutter siden): På stell sitt skum. Tusen takk! Anonymkode: d00c7...a2e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Såpe fra på stell 👍 Anonymkode: a8ee6...96c smurfebuss skrev (30 minutter siden): På stell sitt skum. Ullvasken eller sitronrens?☺️ Anonymkode: d00c7...a2e
Clumsy Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Gallesåpe fra Kappahl, altså.. det tar aaaalt!!!!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå