AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 (Kanskje det skrives anderledes er ikke helt sikker, 🙈). Men, har du lyst til å dele litt mere om din erfaring, og hvor langt du har kommet nå? Hva slags øvelser øver du mest på? Hva får du best utbytte av ? 😊 Anonymkode: 6364b...9c0
Fioljenta Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 (endret) Mener du pompoir? Jeg er nok ikke pompoir-dama, men hadde store ambisjoner om å lære meg pompoir. Jeg satte opp et treningsprogram og leste meg opp på mye teori. Dessverre så ble jeg opptatt av andre ting og det gikk litt i glemmeboka. I det siste har jeg tenkt på om jeg skal ta opp treninga igjen. Jeg får mest utbytte av vanlige kegel-øvelser og derfor gjør jeg flest av dem. Endret 4. juni 2024 av Fioljenta
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Ja, det var det jeg mente 👍😊 Med eller uten vekter ? Får du til å suge inn gjenstander med vagina enda eller har du ikke kommet dit ? Vil gjerne utveksle litt tips med noen andre som er på samme, ca samme stadiet eller som har kommet lengere enn meg 😊 Anonymkode: 6364b...9c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Mulig det er meg du mener 🤭 Jeg har i det minste delt en del om min trening her inne. Her har det vært barnefødsel som har satt ting litt tilbake. Jeg trener bekkenbunnen aktivt både med og uten vekter, men praktiserer ikke pompoir aktivt akkurat nå og har ikke testet ferdighetene på en stund. Før fødsel kunne jeg «suge inn» gjenstander til en viss grad. Altså hvis jeg førte inn en dildo kunne jeg trekke den lenger inn. De doble kulene kunne jeg trekke inn den andre hvis jeg plasserte inn den første. Det går nok fortsatt siden jeg aktivt trener bekkenbunnen, men har som sagt ikke testet på en stund. Har heller ikke testet hvor mye vekt jeg kan holde nå. Kanskje jeg skal teste snart. Interessant å se hvordan det har holdt seg. Praktiserer jo litt med mannen da og han merker ingen forskjell. Får fortsatt til å knipe ham til orgasme. Anonymkode: 23b72...53a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mulig det er meg du mener 🤭 Jeg har i det minste delt en del om min trening her inne. Her har det vært barnefødsel som har satt ting litt tilbake. Jeg trener bekkenbunnen aktivt både med og uten vekter, men praktiserer ikke pompoir aktivt akkurat nå og har ikke testet ferdighetene på en stund. Før fødsel kunne jeg «suge inn» gjenstander til en viss grad. Altså hvis jeg førte inn en dildo kunne jeg trekke den lenger inn. De doble kulene kunne jeg trekke inn den andre hvis jeg plasserte inn den første. Det går nok fortsatt siden jeg aktivt trener bekkenbunnen, men har som sagt ikke testet på en stund. Har heller ikke testet hvor mye vekt jeg kan holde nå. Kanskje jeg skal teste snart. Interessant å se hvordan det har holdt seg. Praktiserer jo litt med mannen da og han merker ingen forskjell. Får fortsatt til å knipe ham til orgasme. Anonymkode: 23b72...53a Ja, det er godt mulig det er deg, men det spiller jo egentlig ingen rolle, så lenge man ha samme emne å snakke om. Legger du til vekt på de kulene eller har du bare holdt deg til kulene. Jeg har i det siste begynt å henge fast ekstra vekt på kulene mine og kniper, samt "heiser" de opp å ned. Jeg har ikke sexpartnere så får ikke testet det ut på en mann 😂😅 Men, jeg har klart å holde og heise opp 650gram. Jeg skal prøve å utfordre meg selv og se hvor mye vekt jeg kan klare, og ha kontroll på 😂 (Høres jo litt vilt ut å heise opp å ned 650gram med vagina, ikke så mange jeg kan snakke med 😂) Anonymkode: 6364b...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå