AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Har møtte en singel mor. Vi datet. Nå bare ligger vi med hverandre nå og da. Synes jeg alltid/ofte blir småforkjølet etter noen timer med henne. Er det fordi hun har kids som smitter henne med ting, tro? Sexen er god, så må kanskje bare leve med dette? Innspill? Anonymkode: e4782...d90 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Høres mer ut som du har dårlig immunforsvar. Anonymkode: 04a3b...96c 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres mer ut som du har dårlig immunforsvar. Anonymkode: 04a3b...96c hun blir jo småsyk selv også, ofte rett etter vi har rota og pult. dvs ungene først, så hun, så jeg. Anonymkode: e4782...d90
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): hun blir jo småsyk selv også, ofte rett etter vi har rota og pult. dvs ungene først, så hun, så jeg. Anonymkode: e4782...d90 Der svarte du jo på spørsmålet ditt selv. Ungene blir syke som smitter henne som smitter deg. Det var ikke så vanskelig, var det? Anonymkode: 04a3b...96c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Der svarte du jo på spørsmålet ditt selv. Ungene blir syke som smitter henne som smitter deg. Det var ikke så vanskelig, var det? Anonymkode: 04a3b...96c men skal jeg fortsette ligging med henne, er så usikker. Kanskje doggy er tryggest:-) Anonymkode: e4782...d90
kjekkfyr Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Du får bruke munnbind, holde metern og pule henne (som du sier så fint) med en pinne.. Evt. bare nyte muligheten du er heldig å ha - og ta den snørra på kjøpet enn så lenge 🤧😉 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Herregud en liten incell fyr som sitter å har noen "ville" fantasier 😂😂 "Kjære dagbok Skal jeg ha sex med alenemor selvom jeg blir forkjølet?" 😂😂😂😂 Anonymkode: 1952a...0bf 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 Høres ut som du ikke har barn selv. Hvis hun har barnehagebarn, så må du regne med at både hun og ungen er syk relativt ofte. Med inkubasjonstid, så har du ikke alltid et forvarsel heller. Nyt sexen du, kanskje immunforsvaret blir litt sterkere også. 🤓 Mann som husker småbarnsperioden godt. Anonymkode: fd7d5...ed2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): men skal jeg fortsette ligging med henne, er så usikker. Kanskje doggy er tryggest:-) Anonymkode: e4782...d90 Det kan du svare på. Vi vet jo ikke om sexen er verdt en forkjølelse. Anonymkode: 04a3b...96c
makkapakka Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 Dere opparbeider dere immunforsvar etterhvert, så det er bare å kjøre på!
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2024 #11 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har møtte en singel mor. Vi datet. Nå bare ligger vi med hverandre nå og da. Synes jeg alltid/ofte blir småforkjølet etter noen timer med henne. Er det fordi hun har kids som smitter henne med ting, tro? Sexen er god, så må kanskje bare leve med dette? Innspill? Anonymkode: e4782...d90 Husk å tegne livsforsikring😅
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 Nei, bare fortsett du. Dette må du tåle. Du gjør en viktig jobb, så denne tenker jeg bare du får skrive på kontoen for "å ta en for laget". Ikke klag til henne om dette, det gir henne bare enda mer dårlig samvittighet, som igjen gjør at hun vil suge deg enda hardere og knulle heftigere for å kompensere, for at du ikke skal avslutte forholdet. Det vil du jo ikke skal skal skje. Anonymkode: f5f63...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå