Gå til innhold

Sex med alenemor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtte en singel mor. Vi datet. Nå bare ligger vi med hverandre nå og da. Synes jeg alltid/ofte blir småforkjølet etter noen timer med henne. Er det fordi hun har kids som smitter henne med ting, tro?

Sexen er god, så må kanskje bare leve med dette?

Innspill?

Anonymkode: e4782...d90

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som du har dårlig immunforsvar.

Anonymkode: 04a3b...96c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres mer ut som du har dårlig immunforsvar.

hun blir jo småsyk selv også, ofte rett etter vi har rota og pult. dvs ungene først, så hun, så jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hun blir jo småsyk selv også, ofte rett etter vi har rota og pult. dvs ungene først, så hun, så jeg.

Der svarte du jo på spørsmålet ditt selv. Ungene blir syke som smitter henne som smitter deg. Det var ikke så vanskelig, var det? :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Der svarte du jo på spørsmålet ditt selv. Ungene blir syke som smitter henne som smitter deg. Det var ikke så vanskelig, var det? :ler:

men skal jeg fortsette ligging med henne, er så usikker. Kanskje doggy er tryggest:-)

Skrevet

Du får bruke munnbind, holde metern og pule henne (som du sier så fint) med en pinne..

Evt. bare nyte muligheten du er heldig å ha - og ta den snørra på kjøpet enn så lenge 🤧😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud en liten incell fyr som sitter å har noen "ville" fantasier 😂😂 

"Kjære dagbok Skal jeg ha sex med alenemor selvom jeg blir forkjølet?" 

😂😂😂😂

Anonymkode: 1952a...0bf

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ikke har barn selv. Hvis hun har barnehagebarn, så må du regne med at både hun og ungen er syk relativt ofte. Med inkubasjonstid, så har du ikke alltid et forvarsel heller. Nyt sexen du, kanskje immunforsvaret blir litt sterkere også. 🤓

Mann som husker småbarnsperioden godt.

Anonymkode: fd7d5...ed2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

men skal jeg fortsette ligging med henne, er så usikker. Kanskje doggy er tryggest:-)

Det kan du svare på. Vi vet jo ikke om sexen er verdt en forkjølelse.

Skrevet

Dere opparbeider dere immunforsvar etterhvert, så det er bare å kjøre på!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har møtte en singel mor. Vi datet. Nå bare ligger vi med hverandre nå og da. Synes jeg alltid/ofte blir småforkjølet etter noen timer med henne. Er det fordi hun har kids som smitter henne med ting, tro?

Sexen er god, så må kanskje bare leve med dette?

Innspill?

Husk å tegne livsforsikring😅

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare fortsett du. Dette må du tåle. Du gjør en viktig jobb, så denne tenker jeg bare du får skrive på kontoen for "å ta en for laget". 

Ikke klag til henne om dette, det gir henne bare enda mer dårlig samvittighet, som igjen gjør at hun vil suge deg enda hardere og knulle heftigere for å kompensere, for at du ikke skal avslutte forholdet. Det vil du jo ikke skal skal skje. 

Anonymkode: f5f63...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...