Gå til innhold

Mulig å øve på å kysse? Hvordan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 29 år og veldig flau over at jeg aldri har kysset noen så tenker derfor øve er det mulig så fall hvordan? Noen som har noen tips slik at jeg kan virke mer erfaren når jeg fakisk ender opp med å kysse noen snart?

Anonymkode: b344e...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke tenk så mye på det, hvis du finner noen som har lyst til å kysse/kline med deg så skal du se at å ikke ha mye erfaring med kyssing ikke blir noen stopper, det gjelder å bare gjøre som partneren din!

Anonymkode: 72d3a...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du finner sikkert noen å øve med her om du slår av anonym bruker. 

Anonymkode: 01f71...9e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleide å øve på armen min. Da var jeg 11 år eller noe. Aldri for sent

Anonymkode: 71c23...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke mye vits i å øve i hånda eller tilsvarende. 

Mitt tips, er å ikke bruke for mye tunge, ikke ned i halsen til den andre. 

Hold heller mere tilbake enn å være overivrig. Følg Rytmen til den du kysser, forhold deg rolig og følg energien. 

Rolig, er vel omtrent aldri feil, men ikke bare la tungen ligge død, vær forsiktig med 😉

Anonymkode: 674eb...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er 29 år og veldig flau over at jeg aldri har kysset noen så tenker derfor øve er det mulig så fall hvordan? Noen som har noen tips slik at jeg kan virke mer erfaren når jeg fakisk ender opp med å kysse noen snart?

Smart at du tenker på å lære deg å kysse, på best mulig måte for kvinnens del.. Men også for din egen del.. for det blir en helt annen følelse, når du føler deg trygg på kyssingen. En annen fordel for begge.. er når du skal kysse henne lengre ned, da blir det mere lidenskap. Kvinner liker det meget godt, for det er også beroliggende å vite at hun føler seg elsket både oppe og nede🥰

Det finnes så ufattelig mange måter å kysse på, så jeg har laget en kladdhefte på 20 sider. Alle har hver sin betydning, til enhver anledning, men til felles inngår alle med smidige fuktige lepper og god hygiene.. helst etterfullt med en godlyd. Kyssing er jo ikke alt, vi bruker bruker også hendene riktig til enhve anledning.

Så med noen damer brukte vi kyssing som kode for sex, da ble det enklere å ta initiativ når noen hadde lyst på sex. F.eks. endte vi med tungekyss, var saken klar😅Men også en kode for bare kosing, så da ble det kysset oppfattet som sexpress.. veldig behagelig begge deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 19.16):

Nei, det er ikke mye vits i å øve i hånda eller tilsvarende. 

Mitt tips, er å ikke bruke for mye tunge, ikke ned i halsen til den andre. 

Hold heller mere tilbake enn å være overivrig. Følg Rytmen til den du kysser, forhold deg rolig og følg energien. 

Rolig, er vel omtrent aldri feil, men ikke bare la tungen ligge død, vær forsiktig med 😉

Anonymkode: 674eb...1b2

Takk for tips, mye å huske på ser jeg hehe.

Bamseklemmer skrev (På 5.6.2024 den 13.41):

Smart at du tenker på å lære deg å kysse, på best mulig måte for kvinnens del.. Men også for din egen del.. for det blir en helt annen følelse, når du føler deg trygg på kyssingen. En annen fordel for begge.. er når du skal kysse henne lengre ned, da blir det mere lidenskap. Kvinner liker det meget godt, for det er også beroliggende å vite at hun føler seg elsket både oppe og nede🥰

Det finnes så ufattelig mange måter å kysse på, så jeg har laget en kladdhefte på 20 sider. Alle har hver sin betydning, til enhver anledning, men til felles inngår alle med smidige fuktige lepper og god hygiene.. helst etterfullt med en godlyd. Kyssing er jo ikke alt, vi bruker bruker også hendene riktig til enhve anledning.

Så med noen damer brukte vi kyssing som kode for sex, da ble det enklere å ta initiativ når noen hadde lyst på sex. F.eks. endte vi med tungekyss, var saken klar😅Men også en kode for bare kosing, så da ble det kysset oppfattet som sexpress.. veldig behagelig begge deler..

Takk for tips, men jeg er en kvinne interessert i menn 😅 Men tipsene og hvordan man gjør det er vel likt så det har kanskje ikke så mye å si da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 10.09):

Takk for tips, mye å huske på ser jeg hehe.

Takk for tips, men jeg er en kvinne interessert i menn 😅 Men tipsene og hvordan man gjør det er vel likt så det har kanskje ikke så mye å si da hehe.

Ok.. hehe.. Det viktigste er at man lager litt godlyder, når du kysser for da smaker det bedre.. Blir nesten som å spise god mat😅

Et kyss er ingen fare, et kyss er ingen bråt.. to lepper møtes bare, åååh herre gud så godt.. 🎶🤭

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...