Gå til innhold

Usikker på om han har følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg dater nå virker som begynner å få følelser for meg. 
Han holder rundt meg og holder meg i hånden offentlig og på tur. 
Han kaller meg vennen. 
Sier han gleder seg til å møte meg og avtaler fort nytt møte etter vi har vært sammen. 

Snakket litt om forhold og slikt. Han sa at han har slitt litt når ting har begynt å bli seriøst. Jeg tar det veldig med ro. Jeg maser ikke på han eller pusher for mye. Har brent meg selv på forhold som har utviklet seg for fort. Så ønsker selv å ta det litt med ro. 

Han har snakket om meg til vennene sine og familien. Så tror kanskje det begynner å bli seriøst? 
Vi har hatt sex mange ganger og funnet på noe opptil 2 ganger i uken. Ikke noe press når det kommer til sex heller. 
Har kjent han nå i 4 mnd. 

Vi begge har barn fra tidligere forhold. Vi er i midten av 30 årene. 

Anonymkode: 865df...612

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 mnd er da å ta det med ro? Eller? Trenger jo ikke møte hverandres barn med det første 

Anonymkode: 93a1d...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

4 mnd er da å ta det med ro? Eller? Trenger jo ikke møte hverandres barn med det første 

Anonymkode: 93a1d...fff

Nei barna skal ikke introduseres før vi har blitt seriøse. Sånn ca 8 mnd ut iallefall 

ts

Anonymkode: 865df...612

AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med han, man bør ikke bare anta ting, da er sjansen stor for at du blir skuffet.

Anonymkode: a903b...929

• Liker 1
Skrevet

Har dere snakket sammen om hva dere ser for dere i fremtiden? 

Greit å ha ei avklaring på om dere bare dater hverandre og om det er forhold han er ute etter på sikt.

Samtidig så bør han begynne å vite om han har de rette følelsene etter ett halvt års tid. 

Min erfaring er vertfall at du ikke må la det gå altfor lang tid, da noen menn har det litt for komfortabelt med å ha alle fordelene med en kjæresten, men slipper forpliktelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...