AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Hva har dere gjort i et forhold som dere sitter igjen med dårlig samvittighet for å ha gjort? Tøm dere her! Anonymkode: 9272e...e61
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Brukt altfor lang tid på å bli ferdig med prosjekter som jeg har lovet å få gjort. Anonymkode: efa5e...6e9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Ble sammen med han igjen, bare fordi det ble for vanskelig å være alene med to små. Da barna ble eldre gikk jeg, og vi har i dag delt omsorg. Men ettersom første bruddet kom av hans utroskap, nekter jeg å ha dårlig samvittighet for dette. Vi har et veldig godt samarbeid i dag og han er i nytt forhold. Anonymkode: 4acc4...1ae
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Værrt utro med venninna hennes og tanta (inngiftet yngre "importfrue"). Anonymkode: ca468...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Elsket ham. Det var visst det verste. Anonymkode: 3ff79...675 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Spist opp godtesnopet hans. Anonymkode: 30815...dce 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Var på tur med en kompis og hotellrommet hadde en dobbeltseng, i stedet for to separate. Måtte dele seng, vi lå begge fult påkledd i hver vår kant. Det skjedde ingenting, hadde ikke noe interesse på den måten, men jeg kjente at det var på grensa til ugreit. Anonymkode: 58b08...af9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 Jeg var i et destruktivt forhold da jeg var ung, og under noen av våre krangler så slo jeg han. Det angrer jeg fremdeles på 20 år senere, og har flere ganger vurdert å ta kontakt for å be om unnskyldning, men jeg har ikke villet trenge meg på. Anonymkode: 00166...b06 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 Jeg var i et haltende forhold. Da ble jeg veldig kjapp til å klage på han når han ikke bidro i huset og med barn, og viste han lite kjærlighet fordi jeg "forventet" at han skulle bidra mer hjemme for å vise at han elsket meg, før jeg ville vise at jeg elsker han. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke heller tok den "rause sida" og viste han kjærlighet først for å endre det dårlige sporet vi var i,i stedet for å tenke at han måtte ta første steget. Anonymkode: 9bb8e...515 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 At jeg trakk separasjonssøknaden fordi han snakket meg fra det. Ville blitt skilt tidligere og sluppet mye dritt hadde jeg ikke gjort det. Anonymkode: 99da6...18f
Mayer Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 Indirekte truet med å gjøre det slutt med å sende sms "kan vi ta en telefonprat i kveld?" (Som reaksjon på at h*n var selvopptatt og ikke brydde seg om meg).
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 Var utro med en mor på laget jeg trener, hun viste meg interesse i en sårbartid så da ble det sånn. Angrer meg ikke og dumpet kjæresten med å ghoste henne sånn at jeg slapp å bli konfrontert med det. Anonymkode: e8173...ee7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Skrevet 5. juni 2024 At jeg ikke klarte å gå ut av forholdet tidligere, og på en mer verdig måte. Vi hadde vært i lag siden tidlig alder. Vi hadde passert 30, og han ville bare fortsette med det samme livet som alltid, med fotball/poker/øl-kvelder med gutta, en del annen festing, gaming og bruke alle penger vi tjente. Jeg ville ha barn/familie, kjøpe bolig og syntes det var blitt uinteressant å leve ''ung voksen liv'' når jeg var over 30. Klarte likevel ikke å avslutte forholdet, og begynte samtidig å rote med en annen. Så i stedet for en avslutning der vi hadde vokst fra hverandre, så endte det i utroskap. Angrer ikke på at forholdet ble slutt, men måten det skjedde på. Anonymkode: 906c6...410 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 Tror ikke jeg skal skrive det her. Anonymkode: 45a1b...a7a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #15 Skrevet 5. juni 2024 Å ikke dumpe hora så snart jeg forstod at hun holdt på med en annen. Kastet bort mange år av livet mitt på ei som på ingen måte var verdt det. Gjør aldri den feilen igjen. Anonymkode: 9c9a4...ee5 1
Gjest Lurven Skrevet 5. juni 2024 #16 Skrevet 5. juni 2024 Jeg lagde pizza og spiste opp alt rett før hun kom fra kveldsvakt
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #17 Skrevet 5. juni 2024 Hadde enda ikke fått diagnosen med personlighetsforstyrrelse da vi flyttet sammen, så samboeren min har blitt utsatt for mange unødvendige konflikter med eksplosivt sinne, og et ekstremt varierende humør. Går nå i behandling og er heldigvis på bedringens vei. Anonymkode: cfd36...b02 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #18 Skrevet 5. juni 2024 Jeg pulte med en fyr i en ripsbusk på vei hjem fra byen (ordentlig sjarmerende) mens jeg var sammen med en annen jeg faktisk like veldig godt og var veldig glad i. Dårligste fylle-beslutningen jeg har tatt i hele mitt liv og det dårligste knullet jeg har hatt! Jeg angret som en hund. Vurderte i ca 20 minutter å aldri si noe om det, men det hadde jeg ikke samvittighet til - Så enden på visa ble at jeg pulte med en fyr i en ripsbusk og slapp å være kjæreste med kanskje den beste mannen jeg kunne fått (selv om jeg er lykkelig gift i dag, tenker av og til på hvordan livet mitt hadde sett ut om jeg ikke hadde vært så dum!) Anonymkode: a11e1...117
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Skrevet 5. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var i et haltende forhold. Da ble jeg veldig kjapp til å klage på han når han ikke bidro i huset og med barn, og viste han lite kjærlighet fordi jeg "forventet" at han skulle bidra mer hjemme for å vise at han elsket meg, før jeg ville vise at jeg elsker han. Jeg angrer fortsatt på at jeg ikke heller tok den "rause sida" og viste han kjærlighet først for å endre det dårlige sporet vi var i,i stedet for å tenke at han måtte ta første steget. Anonymkode: 9bb8e...515 Kudos for å utvise selvinnsikt. Det er ikke så vanlig som man skulle tro. Anonymkode: ce8a1...412 1
bullehurk Skrevet 5. juni 2024 #20 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pulte med en fyr i en ripsbusk på vei hjem fra byen (ordentlig sjarmerende) mens jeg var sammen med en annen jeg faktisk like veldig godt og var veldig glad i. Dårligste fylle-beslutningen jeg har tatt i hele mitt liv og det dårligste knullet jeg har hatt! Jeg angret som en hund. Vurderte i ca 20 minutter å aldri si noe om det, men det hadde jeg ikke samvittighet til - Så enden på visa ble at jeg pulte med en fyr i en ripsbusk og slapp å være kjæreste med kanskje den beste mannen jeg kunne fått (selv om jeg er lykkelig gift i dag, tenker av og til på hvordan livet mitt hadde sett ut om jeg ikke hadde vært så dum!) Anonymkode: a11e1...117 Ja ripsbærfylla er skummel ser du Nei, seriøst..... Av og til lønner det seg å holde helt kjeft om dumme ting en har gjort i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå