AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg har fått time på Dps, men før timen så har jeg plutselig fått sms om at jeg må fylle ut elektronisk skjema. Jeg logger inn og der er det 7 skjemaer jeg må fylle ut. Er dette vanlig? Og hva betyr det? At jeg skal fylle inn alt hjemme så jeg slipper å gjøre det i timen eller hva? Anonymkode: 22348...2ae
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Ja, fyll de ut i forkant av timen din. Står det ingen frist? Fyll de ut så bruker du ikke tid på under timen. Det er mange som har tatt dette i bruk bl a i psykisk helsevern.0 Anonymkode: a4ccb...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, fyll de ut i forkant av timen din. Står det ingen frist? Fyll de ut så bruker du ikke tid på under timen. Det er mange som har tatt dette i bruk bl a i psykisk helsevern.0 Anonymkode: a4ccb...ffb Da har jeg gjort det.👍 Var ikke sånn før, derfor jeg lurte. Ts Anonymkode: 22348...2ae
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #5 Skrevet 6. juni 2024 Det skal faktisk stå på innkallingsbrevet om det, det er helt vanlig. Anonymkode: ab4ec...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå