Gå til innhold

Liker hun meg som mer enn en venn eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei så jeg er selv en jente som liker jenter å har nylig møtt en jente gjennom felles venn som jeg har blitt utrolig god venn med. Vi har hatt helt sinnsykt bra kjemi fra dag en, å føler nesten at det går litt lenger enn et vennskap å er flere grunner til at jeg tror det er gjensidig. Vi båndet veldig momentant over at vi begge går i gjennom et brudd, hvor eksen hennes er en gutt men hun sa relativt fort at hun er bifil. Vi har dratt mye på byen sammen å vi blir alltid veldig touchy da å ender opp med å flørte og  har klina flere ganger. Vi driver også med andre, men vet ikke.. føler det er litt sånn at ingen av oss vil ødelegge vennskapet vi faktisk har. Var en kveld hun fulgte meg hjem fra byen hvor vi ikke klarte å si hadet til hverandre å vi sto utenfor døra mi i over en time å bare hold rundt hverandre. En annen dag hvor hun fulgte meg hjem begynte vi også å kline utenfor døra mi når det ikke var noen andre rundt. Hun husker også veldig detaljerte ting om meg som hva jeg hadde på meg første gangen vi møttes å gir meg ofte komplimenter etc. Føler bare en veldig intens connection hvor timer føles ut som minutter når vi er sammen.. Føler hun noe for meg tror dere eller er jeg HELT delusional nå?

Anonymkode: b2e20...d16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan høres litt sånn ut, ja. Bare fortsett å heng sammen og se hvordan det går! Høres ut som dere flørter mest i fylla, prøv å ha en edru filmkveld hjemme og se hva som skjer :)

Anonymkode: 7f626...233

AnonymBruker
Skrevet

Oi, ja for det gir mye mening å dikte opp en sånn historie? Hva får man ut av det? Søker seriøse råd, ikke usanne utsagn 😅

Anonymkode: b2e20...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...