AnonymBruker Skrevet 4. juni #1 Del Skrevet 4. juni De siste 3 mnd har jeg kuttet ut alkohol, sukker, usunn mat, gluten og har tatt alle vitaminer og tilskudd. Sluttet med brus og begynt å gå masse tur. Har ikke klart å slutte å snuse - før i helgen som var. Har egguttak om en måned og er i gang med nedregulering nå. Har så sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å slutte med snus før nå. Tror dere det vil ha effekt å slutte å snuse en måned før eller har det allerede gjort mye skade..? Anonymkode: aa307...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #2 Del Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De siste 3 mnd har jeg kuttet ut alkohol, sukker, usunn mat, gluten og har tatt alle vitaminer og tilskudd. Sluttet med brus og begynt å gå masse tur. Har ikke klart å slutte å snuse - før i helgen som var. Har egguttak om en måned og er i gang med nedregulering nå. Har så sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å slutte med snus før nå. Tror dere det vil ha effekt å slutte å snuse en måned før eller har det allerede gjort mye skade..? Anonymkode: aa307...22e Ingen skade skjedd at du slutter å snuse nå. Du har lagt om så mye annet som potensielt kan gi god effekt og bedre forholdene i kroppen din. Snus var siste jeg sluttet med. 10 dager FØR innsett. De generelle helserådene ved ivf sier faktisk "bare" at man bør avstå fra snus/nikotin etter innsett. Nikotin har større negativ påvirkning hos mannens sperm enn kvaliteten på kvinners egg. Så bare slapp av! Absolutt ingen skade skjedd! Og du har gjort en helt super jobb så langt! Anonymkode: 4152e...be9 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Jeg gjorde også alt, utenom å kutte snusen. Da innsettet var gjort, tok jeg snus i noen sekunder her og der(😂), men var så redd for å ødelegge at det var alt jeg tillot meg å gjøre. Ble baby det Anonymkode: 6422e...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå