Gå til innhold

Får jeg trekket til en 160 cm overmadrass fra ikea inn i en 8 kg trommel vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: fd86f...f28

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, det går greit.

Anonymkode: 3afdc...c59

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ødelegge maskinen når den skal sentrifugere, fordi det blir for stort og tungt når det er vått. Jeg ville levert det til et renseri, de har mye større og kraftigere maskiner, dimensjonert for sånt.

Anonymkode: 6d82f...b84

AnonymBruker
Skrevet

Du får det nok inn, men om maskina tåler det? Nei.

Anonymkode: 392b0...627

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke overmadrass er det? Jeg kjøpte TUSTNA overmadrass på IKEA og det så ut som kan kunne ta av trekket siden det er glidelås rundt. Men trekket er jo sydd fast i madrassen der er er knapper (som er over hele) 😫 jeg har vasket trekker på andre overmadrasser til 180 cm senger i maskinen og det gikk helt fint. Men ville kanskje vasket halve tekket om gangen dersom det er mulig 😊

Anonymkode: aae77...4cb

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 18ad4...44a

AnonymBruker
Skrevet

Er det todelt, eller i et helt stykke?

Jeg vasker vårt 180cm trekk i vaskemaskinen, og det går smertefritt. Men det er i to deler, og hadde ikke gått om det var kun én del. (Det er litt tykt). 

Jeg er forsiktig med sentrifugen da. Tar kun laveste fart, kjører den to ganger, og så henger jeg det opp i dusjen. 

Kan godt være det sliter maskinen, men vaskemaskinen vår kostet 2000kr for 15 år siden, og har overlevd utallige dynevask og madrass-vaskinger. 

Anonymkode: 11cef...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...