AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Jaja, det går greit. Anonymkode: 3afdc...c59
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Det kan ødelegge maskinen når den skal sentrifugere, fordi det blir for stort og tungt når det er vått. Jeg ville levert det til et renseri, de har mye større og kraftigere maskiner, dimensjonert for sånt. Anonymkode: 6d82f...b84
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Du får det nok inn, men om maskina tåler det? Nei. Anonymkode: 392b0...627
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Hvilke overmadrass er det? Jeg kjøpte TUSTNA overmadrass på IKEA og det så ut som kan kunne ta av trekket siden det er glidelås rundt. Men trekket er jo sydd fast i madrassen der er er knapper (som er over hele) 😫 jeg har vasket trekker på andre overmadrasser til 180 cm senger i maskinen og det gikk helt fint. Men ville kanskje vasket halve tekket om gangen dersom det er mulig 😊 Anonymkode: aae77...4cb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Er det todelt, eller i et helt stykke? Jeg vasker vårt 180cm trekk i vaskemaskinen, og det går smertefritt. Men det er i to deler, og hadde ikke gått om det var kun én del. (Det er litt tykt). Jeg er forsiktig med sentrifugen da. Tar kun laveste fart, kjører den to ganger, og så henger jeg det opp i dusjen. Kan godt være det sliter maskinen, men vaskemaskinen vår kostet 2000kr for 15 år siden, og har overlevd utallige dynevask og madrass-vaskinger. Anonymkode: 11cef...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå