Gå til innhold

Mange dårlige nyheter på én gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Iløpet av dagen har jeg fått en del kjedelige nyheter. Vikariatet mitt som i utgangspunktet ble signalisert skulle fornyes, blir nå gjenopptatt fra august av av vedkommende som i utgangspunktet hadde stillingen for noen år siden. Jeg kan da ikke begynne på videreutdanningen jeg kom inn på forrige uke (veldig glad), siden jobb forutsetter studiet.

Jeg bor ikke i en storby, og jobbene vokser ikke på trær dessverre. Håper inderlig noe dukker opp.

Bilen min ble ikke eu-godkjent. Dessverre for dyrt å fikse til at jeg kan legge ut for det. Vi bor sånn til at man må ha bil da kollektivtilbudet ikke er dekkende for å ferdes rundt omkring på jobb og fritidsaktiviteter.

Jeg er alene med barn og kjenner at bekymringene økte betraktelig med alt dette.

Har lukket døren til kontoret og gråter en liten skvett. 

Anonymkode: 87f71...959

• Liker 1
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke prøv å løse alle problemene samtidig. Konsentrer deg om et problem om gangen. F.eks en bil som ikke er eu godkjent, sjekk priser på rep flere steder, eller spør andre om de kjenner til et billig men ok verksted. Så vil du oppdaget at du kan løse  alle problemene.

Anonymkode: 4ac38...993

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare sende deg en god klem 🤗

Skjønner godt det kan bli litt mye når flere dårlige nyheter kommer på samme dag.

Du finner nok ut av det når du får summet deg litt ❤️

Falt helt sammen her selv, for ei lita uke siden, og følte at alt håp var ute. Men nå viser det seg at ting løser seg likevel.

Vær åpen med folk rundt deg, det kan åpne dører du ikke visste fantes.

Ikke alle stillinger lyses ut, så veldig smart å la folk få vite at du leter etter jobb.

Kanskje finnes det en med meksnikerferdigheter som vil bytte i en husvask, hjemmebakte brød eller noe?

Anonymkode: 40a4b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ulykke kommer sjelden alene 😔

Jeg forstår godt at du måtte gråte en skvett. Samtidig er det heldigvis «bare» materielle ting det er snakk om, det kunne lett vært langt verre.

Fokuser på jobb, siden det er nøkkelen til både studier og økonomien for øvrig. Kontakt alle du kan kontakte, meld fra om at du er tilgjengelig. Få nåværende arbeidsgiver til å si noe om det kan være andre muligheter hos dem. 

Masse lykke til!

Anonymkode: 35168...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...