Ullvott Skrevet 5. juni 2024 #21 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg har ca 20 parfymer. De holder bedre enn mange tror, særlig når de oppbevares mørkt og svalt. Jeg elsker parfyme, og bruker det nesten hver dag, unntatt hvis jeg skal til lege eller noe. Siden jeg har en del forskjellige, varierer jeg både med anledning, årstid og hva jeg føler for den dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 5. juni 2024 #22 Del Skrevet 5. juni 2024 Tror jeg har 6-7 stk til sammen, fått noen i gave. Men jeg bruker fast 3 stk og det kommer litt an på dagshumør. Det er l'imperatrice, Britney Spears midnight fantasy og lacoste pour femme. Sistnevnte er favoritten ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #23 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg er kvinne har en parfyme og brukt samme merke i 10 år sikkert. Chanel. Anonymkode: abdec...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. juni 2024 #24 Del Skrevet 5. juni 2024 Har rundt 50. Brukar parfyme kvar dag uansett kva eg gjer/skal. Men brukar frå 2-4 spray så det blir ikkje for mykje av det gode. Likar å variera, så ofte kan eg ha nytta 3 ulike parfymar i løpet av ein dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #25 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 7.43): Har én, brukt samme type i 15 år. Brukes til alt. Elsker den! Anonymkode: f509a...642 Kan jeg spørre hvilken parfyme det er? 😍 Jeg har bare en pr nå og den er snart tom. Den alkoholfrie Jadore. Litt usikker på om jeg skal kjøpe ny av den eller satse på noe annet. Anonymkode: 057d1...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. juni 2024 #26 Del Skrevet 7. juni 2024 Har kvittet meg med MANGE,nå har jeg nok ca.50 igjen.. Elsker parfyme!🤭🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #27 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg har tre stk, alle fra Chanel. Chanel no. 5: Bruker den til "hverdags" høst og vinter. Chanel Coco Mademoiselle: "Hverdags" vår og sommer. Chanel Coco Noir: Festligheter og finere selskap på kveldstid. Jeg bruker ikke parfyme hver dag, men kanskje 3-4 dager i uken? Anonymkode: 373f9...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #28 Del Skrevet 7. juni 2024 5-6 stk. Sprayer kun utenpå klærne da, siden parfyme på huden er en av verstingene når det gjelder hormonforstyrrende og skadelige stoffer + ikke skal på huden ved sol. Anonymkode: abb0f...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #29 Del Skrevet 8. juni 2024 3. En til dagtid, og en til kveldstid, og en liten en til ha i toalettmappa. Bruker parfyme kamskje1 ggr pr måned. De tre parfymene er vel 5, 10 og 20 år gamle tror jeg. Anonymkode: 9ef8e...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 8. juni 2024 #30 Del Skrevet 8. juni 2024 1. Hvis jeg skal på noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #31 Del Skrevet 8. juni 2024 3 Rain MaVie Ysrl (er det det den heter?) Yves saint Laurent sin. Bruker alle til fest, og bare fest. Er lærer og bruker absolutt ikke parfyme på jobb. Anonymkode: f685e...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #32 Del Skrevet 8. juni 2024 Capazitet skrev (På 5.6.2024 den 18.20): Har rundt 50. Brukar parfyme kvar dag uansett kva eg gjer/skal. Men brukar frå 2-4 spray så det blir ikkje for mykje av det gode. Likar å variera, så ofte kan eg ha nytta 3 ulike parfymar i løpet av ein dag 2-4 sprayer?!?!? Er du helt vill? Vet du ikke at du blir imun mot lukten pg sprayer på deg enda mer slik at du skal lukte den selv? Yak, jeg hadde blitt kvalm og svimmel av å gå bak deg. Anonymkode: f685e...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #33 Del Skrevet 8. juni 2024 Ca 30 tror jeg. De står mørkt i kald garderobe, så holder lenge. Bruk - lette dufter til hverdags, litt spesielle lukter jeg velger etter behov, sommerdufter, enkelte dufter jeg forbinder med spesielle hendelser eller årstider. Har blant annet en jeg kun bruker i jula. Alt er parfyme, ingen eau de toilette. Ingen rimelige tax free parfymer. Har flere på metallflaske fra parfymeri, da kan de holde i mange tiår. Anonymkode: 06b29...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 10. juni 2024 #34 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 19.09): 2-4 sprayer?!?!? Er du helt vill? Vet du ikke at du blir imun mot lukten pg sprayer på deg enda mer slik at du skal lukte den selv? Yak, jeg hadde blitt kvalm og svimmel av å gå bak deg. Anonymkode: f685e...bcf Det varierer noe helt enormt med hvilken parfyme det er. Det går virkelig ikke an å sette noen fast regel verken på antall spray eller hvor godt andre kjenner duften. Selv synes jeg mange av de vanligste parfymene som brukes i dag har utrolig kort varighet. Mange har også veldig lav "sillage" (av mangel på et norsk ord i forbifarten), altså at du ikke aner duften før du er HELT tett på personen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #35 Del Skrevet 10. juni 2024 Rundt 400. Halvparten designer-, halvparten nisjeparfymer. M Anonymkode: 356ca...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #36 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg hadde en gang over 50 stk. Fordi jeg samlet på det men har og elsket å prøve ut forskjellige lukter og bytte på ofte. 🌸 har ikke så mange nå lenger. Anonymkode: dad78...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #37 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Rundt 400. Halvparten designer-, halvparten nisjeparfymer. M Anonymkode: 356ca...d40 Jada. Anonymkode: 52948...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. juni 2024 #38 Del Skrevet 13. juni 2024 Ingen. Jeg ble litt overrasket når jeg leste i tråden her. Jeg trodde det var helt ut med parfyme. For 20-30 år siden, så merket jeg flere ganger daglig at folk rundt meg brukte parfyme. Nå kan jeg ikke huske sist jeg kjente det. Det må være minst 5 år siden. Kanskje det er min luktesans som har blitt dårlig? Men jeg kjenner jo andre lukter … 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #39 Del Skrevet 14. juni 2024 21. Har en del fra Clean som er ment for layering. Anonymkode: dddd9...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #40 Del Skrevet 14. juni 2024 En. Anonymkode: 8689f...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå