AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Del Skrevet 4. juni 2024 Nå er det lenge siden jeg har lest discworld serien men husker jeg likte de bøkene godt som ungdom. Jeg tenkte nå på om barnet mitt på snart 10 år kanskje kunne likt den. Men jeg er usikker på om det om er en serie som egentlig er mer beregnet på voksne/ ungdommer? Anonymkode: 2fe65...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Del Skrevet 4. juni 2024 Tja, det kommer jo litt an på barnet. Jeg synes det er ganske voksen humor i bøkene. Ikke at det er upassende for barn på noen måte, men flere av poengene vil nok gå over hodet på de fleste barn. Anonymkode: 9ddb9...5fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Del Skrevet 4. juni 2024 Takk for svar! Da kan det hende vi venter ei stund, det er fremdeles ganske barnslig humor her i huset. Jeg kan jo prøve å lese de opp igjen selv først evt. De er jo kjent som veldig gode bøker. Anonymkode: 2fe65...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 Bøkene om Tiffany Aching tenker jeg bør passe tiåringen 😊 Den første er "Wee free men". Anonymkode: 4a62b...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk1 Skrevet 8. juni 2024 #5 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg las disse som ungdom, og på nytt i 30-årene. Skjønte jo mer siste gangen, men absolutt ikke bortkastet første gang heller.., tenker dette kommer veldig ann på personen. Min sønn på 17 leser de nå, og liker de 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå