Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskrift. Er du alt det mannen din ønsker?

Anonymkode: 6ecf8...83a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde nok nærmet meg om jeg var mer glad i å trene, veide 10 kg mindre og mer organisert. 

Anonymkode: 8cf61...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Han sier så, men jeg tror ikke helt på han.

Anonymkode: ee25d...a07

Skrevet

Nei, det er det vel strengtatt ingen som er. Han er ikke alt jeg ønsker heller. 

Ingen er perfekte og vi kommer alle med både gode og dårlige sider. Jeg elsker han høyere enn jeg er irritert på alle de negative sidene hans, og jeg håper jo hver eneste dag at han gjør det samme. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror det. Han har ikke sagt en ting som er i minus om meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Heldigvis. For han er alt jeg ønsker og mer til ❤️ vi har aldri kranglet og er sjelden uenige. Håper det fortsetter i minst 50 år til 😍

Anonymkode: 88548...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det, selv om det neppe hadde skadet om jeg var arving til en enorm formue.

Anonymkode: a6070...c94

• Liker 1
Skrevet

Ting ble mye lettere føler jeg når jeg gikk fra å lete etter en partner som var perfekt til å lete etter en partner jeg kunne leve med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke alt. For eksempel er jeg altfor rotete og han skulle gjerne hatt oftere sex. Men han mener at i sum hadde det vært vanskelig å finne noen bedre. Eller dvs, han sa at det ikke ville være mulig å finne ei som han kommer like godt overens med og trives like godt med. Han kan være litt vrang så det kan hende han har rett i det.

Anonymkode: 04e1a...68e

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene.

Hva er motivet bak spørsmålet lurer jeg på.

Vi er i en åpen relasjon, og jeg står meget trygt i det vi har sammen. 

Er trygg på at dersom det skulle være noe han ønsker, vil det bli kommunisert og motsatt.

Anonymkode: 61fa1...46b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en person være alt det en annen person ønsker? Men det er jo summen av alle «feil», mangler og positive sider som gjør at en partner velger en annen. Ingen er perfekte, og det bør vi heller ikke etterstrebe.

Anonymkode: 8f316...a17

Skrevet
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Ting ble mye lettere føler jeg når jeg gikk fra å lete etter en partner som var perfekt til å lete etter en partner jeg kunne leve med.

Dette!

• Nyttig 2
Skrevet

Tja. Hadde jeg sett ut omtrent som Scarlett Johansson, og hatt behov for max 6 timer søvn om natta, så hadde vi nok nærmet oss.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg ikke er perfekt vet jeg at jeg er perfekt for ham. Han forteller meg og viser meg hver dag hvor takknemlig han er for at akkurat jeg er hans. 

Vi krangler aldri (det er vi ferdige med for flere år siden), er tilfredse seksuelt, elsker hverandres kropper og utseende, liker samme maten, har likt behov for nærhet, har likt behov for alenetid, har samme humor, felles interesser, like verdier, samme mål i livet, enige i oppdragelsen av barna, samme smak i filmer/serier, like introverte begge to, felles venner og har det generelt veldig fint sammen. 

Hvis jeg spør ham hva han ville ha endret med meg er det at jeg skulle ha likt mer av samme musikken som han gjør for jeg får spader av noe av hans musikk og vi begge liker å høre på musikk når vi er hjemme, trener og kjører bil. Da må enten han avstå fra sin musikk eller jeg bite tenna sammen. 

Hvis jeg skulle ha endret noe ved ham ville det vært at han hadde lik standard som meg når det kom til husarbeid. Han er renslig, ryddig og bidrar godt hjemme, det er bare det at min definisjon av rent og ryddig er mer enn hos de aller fleste. Likevel har vi aldri konflikter knyttet til dette. 

Anonymkode: 57008...998

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han forteller meg hele tiden hvor vakker jeg er (både på innsiden og utsiden), hvor takknemlig han er for å ha meg og at han føler seg heldig, så jeg vet han er mer enn fornøyd med det han er.

Men jeg kan aldri bli alt han ønsker seg, på samme måte som at han aldri vil være ALT jeg ønsker meg - selvom han er det nærmeste jeg noen gang har kommet. 

Skrevet

Nei, men jeg er det han trenger. Den type kvinne som han gjerne kunne ønske seg, i utgangspunktet iallefall, hadde han nok ikke fått et bra samliv med. En alltid mild, snill og imøtekommende kvinne hadde han kjørt over, trampet på, og ødelagt det forholdet. 

Vet egentlig ikke om han fremdeles ønsker seg slik kvinne, selv om det var det han så for seg tidligere at han ønsket, for mange utsagn tyder på at han faktisk har opparbeidet selvinnsikt til å se at det hadde gått galt. 

Han er heller ikke alt jeg ønsket meg, men han er nok også den jeg trenger, og ting jeg trodde var veldig viktig for meg er blitt uvesentlig. Ting jeg ikke var bevisst på at er viktig for meg har jeg forstått gjennom ham at var svært vesentlig. Jeg tenker nå at jeg hadde kjedet meg enormt sammen med menn jeg trodde var det jeg ønsket meg. At hjertet var smartere. Ikke valgte en som var lik meg, men en som utfyller meg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sier at jeg er drømmedama, og jeg tror han liker at jeg stadig prøver å forbedre meg. Jeg tør å utfordre og tom provosere ham. Vi kjeder oss aldri sammen. 

Anonymkode: dcd67...131

AnonymBruker
Skrevet

Han sier så. Men tenker at han hadde nok likt at jeg var litt lettere og strammere. Selv om han ikke sier det.

Anonymkode: f5c67...f29

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg er det, sånn egentlig. Tror han hadde ønsket seg en littegrann mer underdanig dame, haha😆

Men på et tidspunkt hadde han 2 konkurrenter samtidig, så selvtilliten på akkurat det, står d iallefall ikke på..😅

Men jeg baserer ikke min verdi på hva 1 fyr synes heller, da..🙃

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han skulle nok ønske jeg var glad i å lage mat, men ellers sier han at jeg er alt han ønsker og mer.

Anonymkode: c299c...653

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...