Gå til innhold

Dere som har sex i friluft.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har sex i friluft, har dere en litt underbeviss tanke om at noen skal «spionere» på dere ?
Når partner og jeg havna i en slik situasjon ble vi klar over at vi likte det begge da to tok sexlivet en helt ny vending.

Anonymkode: 60730...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så snill å ikke prakke sexlivet deres på andre .Det er virkelig verken sjokkerende eller spennende, eller noe annet enn kjedelig og forstyrrende for andre mennesker.

Anonymkode: d00c3...d49

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær så snill å ikke prakke sexlivet deres på andre .Det er virkelig verken sjokkerende eller spennende, eller noe annet enn kjedelig og forstyrrende for andre mennesker.

Anonymkode: d00c3...d49

Overhodet ikke.

Anonymkode: fbbfb...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen tanker om det. Sex i friluft er nydelig, men vil helst holde det privat.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knapt prøvd det. Å bli sett er ikke en smule av grunnen til at jeg vil gjøre det utendørs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dere som har sex i friluft, har dere en litt underbeviss tanke om at noen skal «spionere» på dere ?

Selvfølgelig! Det er jo noe av spenningen 🥰

M40

Anonymkode: b0f30...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vi er nøye på å ha dette steder hvor vi ikke blir sett. Er det mulighet for det avstår vi. Å bli sett er overhodet ikke det som pirrer, men det ubehagelige ved dette. Noe vi absolutt vil unngå. 

Anonymkode: aef86...8ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går såpass langt bort fra stien der folk går at sjansen for å bli sett er veldig liten. Hadde vi ønsket å bli sett ville vi ikke gått så langt bort fra stien.

Anonymkode: 64699...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i friluft er himmelsk synes jeg. Herlig opplevelse rett og slett. 

Bare det ikke er for mange mygg så 😆🤣😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil slippe å bli eksponert for andres sexliv. Så ha gjerne sex utendørs, men la det være privat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker sex i friluft fordi det ikke er så varmt, thats it. Vi har ikke ønske eller behov for å bli sett. Vi ønsker heller ikke å se andre da andres sexliv er turn-off. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vær så snill å ikke prakke sexlivet deres på andre .Det er virkelig verken sjokkerende eller spennende, eller noe annet enn kjedelig og forstyrrende for andre mennesker.

Anonymkode: d00c3...d49

En annen ting er at folk som har et behov for å bli sett ofte er uapetittelige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (1 minutt siden):

En annen ting er at folk som har et behov for å bli sett ofte er uapetittelige. 

Seriøst? At folk som har en ekshibisjonistisk legning er styggere enn andre? Er dette noe du sier fordi du synes det skal være sånn? Eller har du noe som helst slags bevis?

Anonymkode: 899a8...b5b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det bare hvis det er nærmest null sjanse for å bli oppdaget. Jeg synes det er en pirrende tanke, men det er likevel helt uaktuelt å ha sex på steder hvor det er naturlig å bli fersket. Vi går lengre og langt bort fra stien. 

Anonymkode: d6618...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? At folk som har en ekshibisjonistisk legning er styggere enn andre? Er dette noe du sier fordi du synes det skal være sånn? Eller har du noe som helst slags bevis?

Anonymkode: 899a8...b5b

Mitt inntrykk er at jo styggere man ser ut jo større behov har man for at andre skal se. Trenger ikke bevis for mitt eget inntrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det prøver vi å unngå så godt vi kan. Legger turene våre til områder hvor det er minimalt med folk, helst sent på kvelden. Sørger også for å ha et godt overblikk over området før vi setter i gang.

Har ikke sex ute fordi vi vil bli sett, men fordi det er deilig å være nakne sammen og kjenne på vinden, solen osv. mens vi holder på.

Anonymkode: 8a241...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, absolutt ikke. Vi er veldig påpasselige med å sørge for at ingen ser oss. Faktisk ødelegger usikkerheten for at noen kan se oss. 

For oss handler det om friheten, og om å skape variasjon. 

Vi har hytte langt til fjells og får aldri besøk. Vi har også god utsikt over adkomsten til hytta. Favoritten er å sole seg naken på terrassen, og deretter kan det utvikle seg til noe mer. 

Anonymkode: 401f1...b59

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex på høyfjellet.  Da vi kom over skoggrensen skiftet jeg til enn lett og luftig ankelsid kjole.  Så ikke folk noen steder og vi hadde deilig sex. Gjort det flere ganger.

Anonymkode: 23ff3...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (22 timer siden):

Sex i friluft er himmelsk synes jeg. Herlig opplevelse rett og slett. 

Bare det ikke er for mange mygg så 😆🤣😂

Jeg kan anbefale deg hengetelt med myggnetting😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Seriøst? At folk som har en ekshibisjonistisk legning er styggere enn andre? Er dette noe du sier fordi du synes det skal være sånn? Eller har du noe som helst slags bevis?

Anonymkode: 899a8...b5b

Ekshibisjonisme er ikke en legning. Det er en kink. 

Anonymkode: 7d51d...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...