AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Hei! Vi har noen greie nabobarn som av og til har vært innom og matet katten når vi er borte i helgene. Nå skal vi vekk i 10 dager, og jeg vurderer å spørre om de vil passe plantene i drivhuset mitt mens vi er borte, mot betaling. Om det blir sol hver dag må de bruke ca 10-15 min om dagen på å vanne plantene der inne, pluss se etter at det luftes når det blir veldig varmt. Hvor mye er det rimelig å tilby for en slik jobb? De er 10 og 13 år. Anonymkode: e0453...b2b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Vi har noen greie nabobarn som av og til har vært innom og matet katten når vi er borte i helgene. Nå skal vi vekk i 10 dager, og jeg vurderer å spørre om de vil passe plantene i drivhuset mitt mens vi er borte, mot betaling. Om det blir sol hver dag må de bruke ca 10-15 min om dagen på å vanne plantene der inne, pluss se etter at det luftes når det blir veldig varmt. Hvor mye er det rimelig å tilby for en slik jobb? De er 10 og 13 år. Anonymkode: e0453...b2b 500,- til hver når dere kommer hjem. Anonymkode: 854f9...087 1
anonym ss Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Kanskje 400 - 450hver. Da blir det ca 40kr per gang og la oss si de totalt er der 4 timer hver (25 min hver gang, det tar kanskje tid å fylle opp bøtter og finne fram), så er det en fin timespris for en unge som bor rett ved.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Takk for innspill! Det var omtrent noe sånt jeg også så for meg, men usikker på hvsom er standarden for tiden😅 Anonymkode: e0453...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå