Gå til innhold

Hvor mye betale barn for sommerjobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har noen greie nabobarn som av og til har vært innom og matet katten når vi er borte i helgene. Nå skal vi vekk i 10 dager, og jeg vurderer å spørre om de vil passe plantene i drivhuset mitt mens vi er borte, mot betaling. Om det blir sol hver dag må de bruke ca 10-15 min om dagen på å vanne plantene der inne, pluss se etter at det luftes når det blir veldig varmt. Hvor mye er det rimelig å tilby for en slik jobb? De er 10 og 13 år. 

Anonymkode: e0453...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Vi har noen greie nabobarn som av og til har vært innom og matet katten når vi er borte i helgene. Nå skal vi vekk i 10 dager, og jeg vurderer å spørre om de vil passe plantene i drivhuset mitt mens vi er borte, mot betaling. Om det blir sol hver dag må de bruke ca 10-15 min om dagen på å vanne plantene der inne, pluss se etter at det luftes når det blir veldig varmt. Hvor mye er det rimelig å tilby for en slik jobb? De er 10 og 13 år. 

Anonymkode: e0453...b2b

500,- til hver når dere kommer hjem.

Anonymkode: 854f9...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 400 - 450hver.

Da blir det ca 40kr per gang og la oss si de totalt er der 4 timer hver (25 min hver gang, det tar kanskje tid å fylle opp bøtter og finne fram), så er det en fin timespris for en unge som bor rett ved. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Det var omtrent noe sånt jeg også så for meg, men usikker på hvsom er standarden for tiden😅 

Anonymkode: e0453...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...