AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Klarer ikke ta imot kritikk, er utadvendt og flink med folk, opptatt av at folk skal like han, hot and cold, er på og flørter mye med meg når han vil ha sex, har røff sex kanskje uten at jeg har uttrykt at jeg vil det, klarer ikke ta nei for et svar, flørter med andre, men skylder det på jobben sin (sosial jobb), men liker ikke at jeg får oppmerksomhet fra menn, sier at jeg leder de an og viser interesse (han gjør akkurat det samme). Men samtidig viser han at han bryr seg om meg, tar meg med til legevakt, våkner på natta for meg om jeg har det dårlig, er der for meg til vanlig. Det er her jeg er forvirret. Er det fordi han ikke vil miste meg for sin egen del eller er det ekte? Jeg vet bare en profesjonell kan gi diagnose, men jeg er glad i han, og når jeg tar avstand og viser at jeg vil gå, så kommer han og viser seg fra sin beste side igjen. Anonymkode: f0d1c...504
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Han manipulerer deg, han respekterer deg ikke, og han mener det gjelder helt andre regler for ham enn for deg. Kom deg unna, og når du går fra ham denne gangen, skriv en melding til ham at det er slutt, at du ikke ønsker noe mer kontakt med ham og at du ber ham om å ikke kontakte deg igjen på noen som helst måte - og at du regner med at han respekterer det, og også at hvis han ikke respekterer dette så vil du anse dette som trakassering som du da må gå videre med. Og om han da ikke slutter å kontakte deg - da går du virkelig til politiet! Kom deg unna! Diagnose er ikke viktig - selv om han viser klassiske trekk narsissister og psykopater har - her er det hele hans oppførsel og holdninger som ikke er til å leve med, han kommer ikke til å endre seg! Kom deg unna ham før han ødelegger deg mer! Anonymkode: d77ce...b65 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Er jo umulig å bekrefte om han er narsissist. Jeg syns ikke det du beskriver skriker narsissist, men absolutt toxic. Kan også bære preg av antisosial PF 🤷🏼♀️ Jeg tenker uansett at du bør komme deg bort, det virker som at oppførselen hans bare vil eskalere. Anonymkode: ea65b...b6a 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Narsissisme er ikke en diagnose. Han er egoistisk og respektløs. Ta en snakk med han. Om ikke det hjelper, må du gjøre opp med deg selv om du ønsker å leve i et forhold med en mann som behandler deg som dritt Anonymkode: 10e9c...56d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Narsissisme er ikke en diagnose. Han er egoistisk og respektløs. Ta en snakk med han. Om ikke det hjelper, må du gjøre opp med deg selv om du ønsker å leve i et forhold med en mann som behandler deg som dritt Anonymkode: 10e9c...56d Du forstår sikkert at TS mener narsissistisk personlighetsforstyrrelse, som er en diagnose. Anonymkode: ea65b...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 Han er en manipulerende superegoist. Dump han. Anonymkode: 838af...99f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Hvor lenge har du kjent denne mannen i seksuell eller romantisk setting? Hvis det er mindre enn ett år, LØP. Det vil bare bli verre. Spesielt om de første tre månedene var helt magiske, og så er disse sidene av han sakte dukket opp. Og jeg sier seksuelt/romantisk, fordi det teller ikke om du har kjent han som venn i fem år, og så innledet et forhold. Giftige mennesker viser seg som én versjon foran venner, og en annen mørkere versjon etterhvett som man er fanget i forholdet. Anonymkode: a1795...e5b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 Ingen her kan svare på det. Og er det viktig? Spørsmålet er, har du det bra med ham? Anonymkode: 3e5f7...74f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 De aller fleste menn er manipulerende. Anonymkode: 02f14...71e 1 1
snoren Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 Hvis han bare hadde vært god og snill hadde du ikke sittet med denne usikkerheten, det er i hvert fall sikkert. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 Dere høres svært umodne ut begge to. Anonymkode: 909d8...9bf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #12 Skrevet 4. juni 2024 Høres ut som min eks. Dessverre en typsik narsissist. Kom deg unna før det blir verre er mitt råd. Anonymkode: b6b63...f03
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Skrevet 4. juni 2024 Høres ut som en drittsekk, rett og slett. Og snill av og til. Ja, ingen er slemme 24/7. Ikke én gang Hitler. Faktisk er det mange "snille" folk som driver med veldedighet, etc, som utnytter sin stilling til å kreve noe tilbake. Takknemlighetsgjeld. "Jeg betalte husleia mens du hadde bekkenløsning og ikke kunne jobbe ekstravakter, så da skylder du meg å ha sex med meg selv om du har vondt etter fødselen" Om han generelt er grei, men har gjort noe dritt 2 ganger i løpet av forholdet, så er han ganske normal Anonymkode: 1d3ed...93e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #14 Skrevet 4. juni 2024 Kind people never pretend to be cruel, but cruel people may pretend to be kind. Anonymkode: a1795...e5b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå