AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Del Skrevet 4. juni 2024 Da jeg var barn elsket jeg filmen Lillefot og vennene hans. Filmen kom ut i 1988. Ser nå at det har kommet 14 filmer i serien Lillefot og vennene hans og siste kom ut i 2016. Ser barna i dag fortsatt på Lillefot og vennene hans? Jeg så originalen sikkert 50 ganger som barn og det samme gjorde mange i klassen min. Barn elsker jo ofte dinosaurer. Anonymkode: 7a566...0a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Del Skrevet 4. juni 2024 Ja. Mine barn elsker alle de gamle Disney filmene. Anonymkode: dc694...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Del Skrevet 4. juni 2024 Mine barn ble født rundt 2010, og har aldri sett på Lillefot og vennene hans. Det er mulig de har sett den originale filmen en gang, men det var i så fall ikke noen favoritt. De har aldri vært så opptatt av dinosaurer da. Det eneste "dinosaurprogrammet" de så, var dinosaurtoget. Anonymkode: 0573c...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 Det spørs vel hva man viser dem. Jeg skal definitivt vise det til min datter når hun er litt eldre! Jeg må bare forberede meg mentalt til den scenen hvor moren hans dør, først. Anonymkode: 0ba14...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det spørs vel hva man viser dem. Jeg skal definitivt vise det til min datter når hun er litt eldre! Anonymkode: 0ba14...f29 Ja, kommer selvsagt an på hva man viser barna. Men tenkte på om barna kanskje følte at denne filmen var helt utdatert. Visuelt så ser den jo ganske gammeldags ut i dag. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må bare forberede meg mentalt til den scenen hvor moren hans dør, først. Anonymkode: 0ba14...f29 Enig i at det er en supertrist scene. TS Anonymkode: 7a566...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Del Skrevet 4. juni 2024 De ser det man viser dem.. Så viser man dem gamle filmer så ser de dem.. Her har barna sett alle gamle filmer fra når jeg var liten.. Anonymkode: 31b52...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da jeg var barn elsket jeg filmen Lillefot og vennene hans. Filmen kom ut i 1988. Ser nå at det har kommet 14 filmer i serien Lillefot og vennene hans og siste kom ut i 2016. Ser barna i dag fortsatt på Lillefot og vennene hans? Jeg så originalen sikkert 50 ganger som barn og det samme gjorde mange i klassen min. Barn elsker jo ofte dinosaurer. Anonymkode: 7a566...0a9 Ja min elsket disney filmer og den filmen når han var fra 3-8 ca kan fortsatt se litt disney filmer,men ikke så ofte lengre, nå er det mest istid , rutete ninja og the meg og slik, han er 11 nå Anonymkode: 3bc18...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det spørs vel hva man viser dem. Jeg skal definitivt vise det til min datter når hun er litt eldre! Jeg må bare forberede meg mentalt til den scenen hvor moren hans dør, først. Anonymkode: 0ba14...f29 Jeg er snart 40 og har enda ikke glemt hvordan han passet på den løvstjernen og hvor viktig den var. Herregud. Kom aldri over det som skjedde med hun som hadde stemmen til Ducky heller, skutt i hodet av egen far i søvne. Anonymkode: fed41...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Del Skrevet 4. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Ja. Mine barn elsker alle de gamle Disney filmene. Anonymkode: dc694...fd1 25 minutter siden, AnonymBruker said: Ja min elsket disney filmer og den filmen når han var fra 3-8 ca kan fortsatt se litt disney filmer,men ikke så ofte lengre, nå er det mest istid , rutete ninja og the meg og slik, han er 11 nå Anonymkode: 3bc18...e77 Bare for å presisere. Men Lillefot og vennene hans er ikke Disney. Men filmen ble laget av flere som sluttet i Disney så det er jo nesten en Disney-film. 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er snart 40 og har enda ikke glemt hvordan han passet på den løvstjernen og hvor viktig den var. Herregud. Kom aldri over det som skjedde med hun som hadde stemmen til Ducky heller, skutt i hodet av egen far i søvne. Anonymkode: fed41...561 Var ikke klar over at hun stemmeskuespilleren ble drept. Gråt da jeg leste innlegget ditt. Ja, husker den løvestjernen jeg også. TS Anonymkode: 7a566...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå