AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Del Skrevet 4. juni 2024 Noen tips? Føler lakken river seg av etter et par dager. Legger dette selv. Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 4. juni 2024 #2 Del Skrevet 4. juni 2024 Det syns jeg også. Men jeg har ikke prøvd under og overlakk. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Del Skrevet 4. juni 2024 Hmmmmmm skrev (4 minutter siden): Det syns jeg også. Men jeg har ikke prøvd under og overlakk. Har du? Har prøvd med over og underlakk. Leser man skal prøve å polere overflaten tenker å prøve det idag så kan jeg gi deg beskjed. Blir veldig fint,men varer i 4 dager så fliser lakken seg. Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 Hvilken lakk bruker du? Hvilken basecoat og topcoat? Er du nøye med cleanser først? Får lakken herdet godt nok? Mine holder 2-3 uker, men noen ganger kortere spesielt hvis jeg bruker mye oljete hudprodukter, har hendene mye i vann, eller driver med grovarbeid i hagen uten hansker. Anonymkode: 4a958...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Del Skrevet 7. juni 2024 Med gelnegler må man jo ha over og underlakk for at det skal vare. Ellers pass på at du ikke kommer for nærme huden, det lager luftlommer og lakken løsner. Sørg også for tynnest mulig lag og vær nøye med buffing av neglen og cleanser. Mine varer til jeg fjerner de selv. Anonymkode: f02e4...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 15.52): Hvilken lakk bruker du? Hvilken basecoat og topcoat? Er du nøye med cleanser først? Får lakken herdet godt nok? Mine holder 2-3 uker, men noen ganger kortere spesielt hvis jeg bruker mye oljete hudprodukter, har hendene mye i vann, eller driver med grovarbeid i hagen uten hansker. Anonymkode: 4a958...7d9 Jeg har bestilt alt på temu. Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 8.42): Med gelnegler må man jo ha over og underlakk for at det skal vare. Ellers pass på at du ikke kommer for nærme huden, det lager luftlommer og lakken løsner. Sørg også for tynnest mulig lag og vær nøye med buffing av neglen og cleanser. Mine varer til jeg fjerner de selv. Anonymkode: f02e4...e5e Cleanser har jeg ikke prøvd. Jeg bruker base pg top lakk. Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg bruker salong på tær, det er like fint etter 4-5 uker. På hender bruker jeg vanlig neglelakk, som byttes hver 7. dag. Da er det kanskje litt slitasje på tuppene. Fjerner lakk, bruker peeling, negleolje, filer og fjerner neglebånd. Bruker så bomullspad med rikelig med neglelakkfjerner (uten olje) på neglene. Før jeg legger underlakk (tørker), to lag med farge, så overlakk. Slurver jeg med siste steg så blir det stygt raskt - alt fett må bort fra neglene. Anonymkode: c2220...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg bruker salong på tær, det er like fint etter 4-5 uker. På hender bruker jeg vanlig neglelakk, som byttes hver 7. dag. Da er det kanskje litt slitasje på tuppene. Fjerner lakk, bruker peeling, negleolje, filer og fjerner neglebånd. Bruker så bomullspad med rikelig med neglelakkfjerner (uten olje) på neglene. Før jeg legger underlakk (tørker), to lag med farge, så overlakk. Slurver jeg med siste steg så blir det stygt raskt - alt fett må bort fra neglene. Anonymkode: c2220...f2c Jeg lurer på gel lakk ikke vanlig,men takk for erfaring🙂 Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #10 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 8.42): Med gelnegler må man jo ha over og underlakk for at det skal vare. Ellers pass på at du ikke kommer for nærme huden, det lager luftlommer og lakken løsner. Sørg også for tynnest mulig lag og vær nøye med buffing av neglen og cleanser. Mine varer til jeg fjerner de selv. Anonymkode: f02e4...e5e Hva bruker du av produkter? Hvilken merke.0 Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #11 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har bestilt alt på temu. Anonymkode: 0b974...fa6 Du får det du betaler for... Jeg merker veldig stor forskjell på billige negleprodulter og kvalitetsprodukter. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva bruker du av produkter? Hvilken merke.0 Anonymkode: 0b974...fa6 Jeg bruker Gelixir basecoat og topcoat, lakk er Nailster og Honeygirl. Cleanser fra Depend. Handler fra Nailster eller lokal butikk. Anonymkode: 4a958...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg kjøper fra AliExpress og det holder såpass at jeg måtte kjøpe elektrisk fil for å få det av. Neglen på preppes riktig, tørk med alkohol før du begynner med base coat. Topcoaten må legges slik at den kommer rundt kanten på neglen, og herdes også på undersiden. Pass på at det ikke havner på huden, da blir det lettere løft. Anonymkode: 25d57...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #13 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg kjøper fra AliExpress og det holder såpass at jeg måtte kjøpe elektrisk fil for å få det av. Neglen på preppes riktig, tørk med alkohol før du begynner med base coat. Topcoaten må legges slik at den kommer rundt kanten på neglen, og herdes også på undersiden. Pass på at det ikke havner på huden, da blir det lettere løft. Anonymkode: 25d57...4d8 Nå tok jeg nytt på lørdag med ny lampe og det virker mer som om det er lampa som ikke er god nok. Anonymkode: 0b974...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #14 Del Skrevet 10. juni 2024 Ja, lampene blir dårlige etter en stund og herder ikke produktene godt nok. Har slitt med det samme tidligere. Nå passer jeg på å ha en ny i reserve 🤪 Anonymkode: 25d57...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå