AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg og mannen har vært gift i 22 år, for et år siden begynte jeg i ny jobb og har den siste tiden begynt å drømme seksuelle drømmer om en kollega. er dette vanlig? Anonymkode: d4787...7e9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og mannen har vært gift i 22 år, for et år siden begynte jeg i ny jobb og har den siste tiden begynt å drømme seksuelle drømmer om en kollega. er dette vanlig? Anonymkode: d4787...7e9 Helt vanlig. Samtidig er det ditt ansvar å ikke gi næring til slike tanker. Du bør ha minst mulig å gjøre med han fremover, ta null initiativ for å snakke med han. Holder du deg på avstand over tid, så er det vanlig at følelsene gradvis blir mindre. Anonymkode: 766c1...fdf 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Aner ikke, det er ikke vanlig for meg iallefall. Jeg fungerer slik at det øyeblikket jeg løfter blikket og interesserer meg for andre menn rundt meg, og legger merke til det ene og andre, det er starten på slutten i mine forhold. Jeg har ingen seksuell dragning mot andre enn den jeg er sammen med. Hadde jeg tenkt på sex med andre, eller hatt lyst på sex med en annen person, så er ikke følelsene mine på plass for han jeg er i et fast forhold med. Hva som er normalt for deg aner jeg ikke. Anonymkode: c95e8...842
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Helt vanlig. Masse attraktive mennesker i verden man kan fantasere om. Anonymkode: 43a1c...05e 1
Gjest Blåmonster Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg og mannen har vært gift i 22 år, for et år siden begynte jeg i ny jobb og har den siste tiden begynt å drømme seksuelle drømmer om en kollega. er dette vanlig? Anonymkode: d4787...7e9 Ja, sunt også.. men da tar man ikke aktiv steg for å bli veldig godt kjent , dropper flørting og holder avstand.
Bombasi Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 (endret) Er ganske vanlig at man i et langt forhold får noen tanker, lyster og idèer som flakker rundt om andre. Noen opplever det aldri, noen opplever det èn gang, noen opplever det noen få ganger med år imellom seg, mens andre opplever det oftere innimellom. Dette trenger ikke være tegn på noe som helst, så ikke overtenk det. Men ting handler om hvorvidt du ønsker å brygge på tankene og lystene eller ikke. Du legger føringer for deg selv. Som sagt er tankene vanlig, og dem er ufarlig for forholdet ditt. Men baker du deg inn i dette, mistolker det som forelskelse og oppsøker han så gjør du det vanskelig for deg selv og forholdet du allerede har. Er fort starten på slutten da... Ta avstand, ignorèr og lat som ingenting. Så får du nok se at det hele var et blaff du også. Endret 4. juni 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 Vet ikke hvor vanlig det er, men det er ikke unormalt. Jeg har det samme med en kollega. Elsker det og hater det på samme tid, kommer aldri til å gjøre noe aktivt med det. Anonymkode: 33a9e...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå