Gå til innhold

Hvordan overraske mer erfaren elsker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 😄

Kort fortalt: Møtte en mann for noen mnd siden, og vi fikk super kjemi fra start. Har snakket non stop siden, og har planer om å møtes snart igjen. Da ligger det veldig i korta at vi kommer til å ha sex. Vi har like meninger på hva god sex er, og snakker mye om hva vi begge liker, og der er vi helt enige. "Problemet" er at jeg ønsker å overraske han litt, at han skal sitte igjen med en følelse på at jeg gjorde noe nytt eller ekstra godt. Jeg har planer om å gå gjennom kroppen hans med tunge/finger/kropp og pirre han litt her og der, og se hvor det kiler/får han til å skjelve litt ekstra. Men dette er jo noe alle kan gjøre.. 🤷‍♀️

Han er 15+ eldre enn meg, vi er begge voksne. Men jeg merker han er mer erfaren på mer "utfordrende" sex i mangel på bedre ord. Han liker det litt hardt (både det han gjør, men også når jeg tar på han - noe jeg virkelig liker, men dessverre aldri fikk fra forrige partner), han liker ballekos (noe jeg ikke har erfaring med, men gjerne gjør). Feks har han prøvd sexhuske og flere verktøy, og er veldig trygg og åpen. Jeg er også trygg og åpen i seksualiteten min, men merker jeg blir som ei usikker ungjente igjen når jeg tenker på hva jeg kan gjøre for å overraske han litt..

Tips? 

Anonymkode: 2cd4b...485

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senk skuldrene, pust med magen, og la lidenskapen styre hva som skjer. Legg fra deg alle hemninger utenfor soverommet. 

Anonymkode: 5b808...8b7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det som faller deg naturlig. Han er garantert allerede fornøyd og kommer til å bli fornøyd. Følg med på tegnene han gir. Liker han noe du gjør? Fortsett. Lite respons - prøv noe annet. Utforsk ting du tror han vil like, vær nysgjerrig. Tenk på at det er en felles opplevelse, ikke nødvendigvis bare en opplevelse hvor han skal sitte igjen å føle seg overrasket. 

Anonymkode: 6a643...755

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress eller prøv å imponere. Ting kommer av seg selv og bare go with the flow. Den beste sexen oppnås når begge er maks komfortabel og avslappet.

Anonymkode: 0c8aa...8f5

• Liker 3
Skrevet

Nyt!

Det tror jeg vi kvinner er for dårlige til. Sex skal jo være godt. Ikke et prestasjonsløp. Vær til stede i nuet og gjør det som føles godt og naturlig. Vis at du nyter både det han gjør og det du gjør.

(Og hvis du er helt nybegynner på ballekos, prøv å kjærtegn dem sommerfugl-lett mens du suger ivrig og han lener seg tilbake og nyter. Kos deg med å se reaksjonen hans.)

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Cleveland Steamer! I bæsje partneren din på brystet, sette deg ned i det og deretter gni det utover med rumpa di.

Anonymkode: 39aa9...2b5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Cleveland Steamer! I bæsje partneren din på brystet, sette deg ned i det og deretter gni det utover med rumpa di.

Anonymkode: 39aa9...2b5

Nei takk.

Takk alle for tilbakemelding. Jeg får bare prøve å slappe av, og ta det litt som det kommer! 👍 ts

Skrevet

Du trenger ikke finne opp sexen på nytt... 

Nyt, lek, beveg deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Problemet" er at jeg ønsker å overraske han litt, at han skal sitte igjen med en følelse på at jeg gjorde noe nytt eller ekstra godt. Jeg har planer om å gå gjennom kroppen hans med tunge/finger/kropp og pirre han litt her og der, og se hvor det kiler/får han til å skjelve litt ekstra. Men dette er jo noe alle kan gjøre.. 🤷‍♀️

Ja, huff - det kan vi jo ikke ha noe av!

Prøvd pickmeisha.com?

Eventuelt så kan du jo fokusere på deg selv og din egen nytelse fremfor dette evige forsøket på å være bedre enn andre kvinner når det kommer til å please en mann.

DET ville vært nytt og overraskende det!

Anonymkode: 87d71...a14

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, huff - det kan vi jo ikke ha noe av!

Prøvd pickmeisha.com?

Eventuelt så kan du jo fokusere på deg selv og din egen nytelse fremfor dette evige forsøket på å være bedre enn andre kvinner når det kommer til å please en mann.

DET ville vært nytt og overraskende det!

Anonymkode: 87d71...a14

Slapp av du a 😂 jeg vet veldig godt hva som skal til for at jeg har det bra, og har stort fokus på det i møte med andre. Nå spurte jeg bare om tips til hva jeg kunne gjøre for å overraske en annen. Ikke fordi kun hans nytelse er viktig, men fordi jeg vil gjøre noe ekstra. Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei takk.

Takk alle for tilbakemelding. Jeg får bare prøve å slappe av, og ta det litt som det kommer! 👍 ts

Det er neppe noe som helst du kan gjøre som han ikke har opplevd før uansett, hvis han er både mer erfaren og har erfaring med røff sex og eventuelle fetisher etc. Så ikke tenk at du skal måtte finne opp krutt på nytt, det vil ikke gå. Det gir også en energi av desperasjon, pick-me girl mixed med usikker energi, og det blir straks mindre attraktivt.

Slapp av. Ha mest fokus på hva DU er komfortabel med! Hva er godt for deg, hva tenner du på? Hvordan kan han tilfredstille deg?

Du er ikke på audition.

Anonymkode: bbacf...ba3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er neppe noe som helst du kan gjøre som han ikke har opplevd før uansett, hvis han er både mer erfaren og har erfaring med røff sex og eventuelle fetisher etc. Så ikke tenk at du skal måtte finne opp krutt på nytt, det vil ikke gå. Det gir også en energi av desperasjon, pick-me girl mixed med usikker energi, og det blir straks mindre attraktivt.

Slapp av. Ha mest fokus på hva DU er komfortabel med! Hva er godt for deg, hva tenner du på? Hvordan kan han tilfredstille deg?

Du er ikke på audition.

Anonymkode: bbacf...ba3

Takk! 🥰

Ts

Skrevet

Tror nok en erfaren mann vil like ei dame som er glad i å ta på seg selv...

Få han til å se på 😉. Det er nok pirrende for han vil jeg tro. Se, men ikke røre 😉

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Senk skuldrene. Dersom dette er noe mer enn en sex så må dere bygge opp en intimitet først og fremst. 

Jeg tror det viktigste du kan gjøre er å vise at du nyter, gjøre ting du selv virkelig nyter og la deg rive med dit det er naturlig. Jeg var i din situasjon og hadde veldig mange tanker om hva jeg ville oppnå de første møtene, fordi vi bodde langt fra hverandre og måtte ta et standpunkt ang om vi var kompatible og skulle sattse. Vi har begge noen interesser som det var viktig for meg å få testet ut sammen, men nytelsesmesdig tror jeg ikke sexen havnet på ytterste max for noen av oss. Vi var for nervøse, for opptatt med å sjekke ut at vi var en match på noen sentrale områder, til at vi ordentlig henga oss tror jeg. Så jeg tror jeg vil anbefale å gå den andre veien, begyn rolig og bli trygg på hverandre. Vis at dere nyter hverandre og ikke den fancy sexen. Et råd jeg sikkert burde gitt meg selv også. Bruk tid på å bli kjent med hverandres kropper, bruk tid på oral, ikke gå hardt ut med det harde. 

Det er mitt råd. (Og jeg hadde gode møter jeg også med en som var mer enn +15 år eldre. Egentlig burde jeg slappet av og tenke at langt yngre kvinne sikkert hadde vært godt nok uansett hva jeg gjorde, men så selvsikker er jeg på ingen måte)

Anonymkode: d3eb9...b10

AnonymBruker
Skrevet

Forslag på ting du kan overraske han med  

1. Elsker du å suge kuk — vis det med både verbalt og kroppslige utrykk!

2. Analsex der han eller du er mottaker. 

3. spør om han vil bli med deg på sexklubb. 

Anonymkode: 57e10...798

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Senk skuldrene. Dersom dette er noe mer enn en sex så må dere bygge opp en intimitet først og fremst. 

Jeg tror det viktigste du kan gjøre er å vise at du nyter, gjøre ting du selv virkelig nyter og la deg rive med dit det er naturlig. Jeg var i din situasjon og hadde veldig mange tanker om hva jeg ville oppnå de første møtene, fordi vi bodde langt fra hverandre og måtte ta et standpunkt ang om vi var kompatible og skulle sattse. Vi har begge noen interesser som det var viktig for meg å få testet ut sammen, men nytelsesmesdig tror jeg ikke sexen havnet på ytterste max for noen av oss. Vi var for nervøse, for opptatt med å sjekke ut at vi var en match på noen sentrale områder, til at vi ordentlig henga oss tror jeg. Så jeg tror jeg vil anbefale å gå den andre veien, begyn rolig og bli trygg på hverandre. Vis at dere nyter hverandre og ikke den fancy sexen. Et råd jeg sikkert burde gitt meg selv også. Bruk tid på å bli kjent med hverandres kropper, bruk tid på oral, ikke gå hardt ut med det harde. 

Det er mitt råd. (Og jeg hadde gode møter jeg også med en som var mer enn +15 år eldre. Egentlig burde jeg slappet av og tenke at langt yngre kvinne sikkert hadde vært godt nok uansett hva jeg gjorde, men så selvsikker er jeg på ingen måte)

Anonymkode: d3eb9...b10

Takk for lang og god tilbakemelding! Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det som vil få det til å skikkelig koke hos erfarne folk, er ikke det fysiske... 

Jobb med å være "rå" og sårbar. Få inn energien! Jobb på et energiplan.. 

Men, ja. Det er basically det alle menn vil ha, (kvinner også, altså men siden vi snakker om hva du som kvinne kan gjøre for en erfaren mann). 

Det ligger ikke i teknikken din sådan. 

Klarer du å emulere en energi som kan skifte? Alt fra liten og uskyldig, til rå og dominerende? 

Kan du å leke med den sexuelleenergien ? Klarer du å skape den når du først møter han ? 

Ikke bare "kom å knull". 

Anonymkode: ccd52...e93

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å få en voksen erfaren mann til å skjelve litt i buksa ? 

Får du til det, så har du overrasket, vist ikke er du bare som alle andre 🤷

Anonymkode: ccd52...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...