AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Det var en muslimsk jente som begynte å jobbe på restauranten/baren som jeg jobber for i helgen, og jeg kan ikke slutte å tenke på henne. Vi tok bussen hjem etter jobb og hun var så søt og snill. Hun var så jævla liten, denne jentas hode nådde ikke engang brystet mitt, jeg kunne ha plukket denne jenta opp og kastet henne hvis jeg ville, ikke som norske kvinner i det hele tatt, som vanligvis er rundt 170. Vi snakket mye om islam og implikasjonen av å jobbe med alkohol og svinekjøtt, og da jeg fortalte henne at Allah vil tilgi alt bortsett fra å tilskrive hans ære til andre, og at det sannsynligvis ville gå fint så lenge hun ikke spiste og drakk det selv, beveget hun seg bokstavelig talt så nær meg på busssetet at jeg kunne kjenne kroppsvarmen hennes. Jeg ble halv-erigert av det alene, selv om jeg hadde blitt klemt og kysset av fulle norske damer hele natten, uten at den tingen en gang rykket. Da hun gikk av takket hun meg for samtalen, og sa at hun håpet jeg ville være der neste helg, med en høflighet jeg aldri har opplevd fra norske kvinner. Du vet at denne jenta ville blitt en flott kone og mor og at hun ikke har vært med 30 gutter innen i en alder av 23 som alle norske kvinner har. Det eneste problemet er at jeg i mitt hodet alltid har forestilt meg selv med en norsk kvinne, om jeg skulle finne meg noen å være med, men med tiden sliter jeg med å forstå hvorfor. Anonymkode: b54c9...232 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Dette er meget uromantisk av deg. Du har ei jente du liker og alt du bryr deg om er hvor mye du missliker norske kvinner, og at du blir halvstiv? Du er jo selv ikke avstanden fra nærhet? Nå vet jeg ikke hvordan denne jentas forhold er til nærhet, men hater tanken på at du liker henne over det, å ikke for henne. Dette var skikkelig kjipt. Stemmer for å bare ta det rolig å oppfør deg snillt og normalt til henne, ingen trakkasering. Anonymkode: 587b6...08f 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Det er viktig at når du for en gangs skyld møter en som viser høflighet og vennlighet at du ikke mistolker det som at hun har crush på deg. Dere som jobber i et service yrke burde vite det. Veldig mange utenlandske damer er vant til å møte folk med et smil og være vennlig. Mange menn får egoboost og tror det betyr at de har draget. Men hvis du klarer å kvitte deg med fordommene dine, både mot muslimer og nordmenn og hun virkelig er interessert så er jo det hyggelig det? Anonymkode: 988c8...ef6 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var en muslimsk jente som begynte å jobbe på restauranten/baren som jeg jobber for i helgen, og jeg kan ikke slutte å tenke på henne. Vi tok bussen hjem etter jobb og hun var så søt og snill. Hun var så jævla liten, denne jentas hode nådde ikke engang brystet mitt, jeg kunne ha plukket denne jenta opp og kastet henne hvis jeg ville, ikke som norske kvinner i det hele tatt, som vanligvis er rundt 170. Vi snakket mye om islam og implikasjonen av å jobbe med alkohol og svinekjøtt, og da jeg fortalte henne at Allah vil tilgi alt bortsett fra å tilskrive hans ære til andre, og at det sannsynligvis ville gå fint så lenge hun ikke spiste og drakk det selv, beveget hun seg bokstavelig talt så nær meg på busssetet at jeg kunne kjenne kroppsvarmen hennes. Jeg ble halv-erigert av det alene, selv om jeg hadde blitt klemt og kysset av fulle norske damer hele natten, uten at den tingen en gang rykket. Da hun gikk av takket hun meg for samtalen, og sa at hun håpet jeg ville være der neste helg, med en høflighet jeg aldri har opplevd fra norske kvinner. Du vet at denne jenta ville blitt en flott kone og mor og at hun ikke har vært med 30 gutter innen i en alder av 23 som alle norske kvinner har. Det eneste problemet er at jeg i mitt hodet alltid har forestilt meg selv med en norsk kvinne, om jeg skulle finne meg noen å være med, men med tiden sliter jeg med å forstå hvorfor. Anonymkode: b54c9...232 Du blander mange begrep her. Muslim med etnisitet osv. Man kan være norsk og muslim, og sort og kristen. Muslimske kvinner er ikke generelt lavere enn "norske kvinner". Du fetisjerer henne, det er hva du gjør. Du har hengt deg opp i at hun er "noe mystisk og annerledes", og synes det er spennende. Ekkelt. og det faktum at du deler opp mennesker på religion og etnisitet, er uvanlig i 2024. Anonymkode: ca593...cf2 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Har du nok penger til medgiften? Anonymkode: 1befb...4bf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 du må konvertere til islam om du vil være med henne, familien vil kreve at dere gifter dere umiddelbart, regn ikke med at hun konverterer. Anonymkode: 055db...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): du må konvertere til islam om du vil være med henne, familien vil kreve at dere gifter dere umiddelbart, regn ikke med at hun konverterer. Anonymkode: 055db...ca6 Det er kun jødedommen som krever at man konverterer. Kjenner mange par som er gift på kryss av religioner. Til og med muslimer som har gifta seg i kirken. Hvor har du dine fakta fra? Anonymkode: ca593...cf2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var en muslimsk jente som begynte å jobbe på restauranten/baren som jeg jobber for i helgen, og jeg kan ikke slutte å tenke på henne. Vi tok bussen hjem etter jobb og hun var så søt og snill. Hun var så jævla liten, denne jentas hode nådde ikke engang brystet mitt, jeg kunne ha plukket denne jenta opp og kastet henne hvis jeg ville, ikke som norske kvinner i det hele tatt, som vanligvis er rundt 170. Vi snakket mye om islam og implikasjonen av å jobbe med alkohol og svinekjøtt, og da jeg fortalte henne at Allah vil tilgi alt bortsett fra å tilskrive hans ære til andre, og at det sannsynligvis ville gå fint så lenge hun ikke spiste og drakk det selv, beveget hun seg bokstavelig talt så nær meg på busssetet at jeg kunne kjenne kroppsvarmen hennes. Jeg ble halv-erigert av det alene, selv om jeg hadde blitt klemt og kysset av fulle norske damer hele natten, uten at den tingen en gang rykket. Da hun gikk av takket hun meg for samtalen, og sa at hun håpet jeg ville være der neste helg, med en høflighet jeg aldri har opplevd fra norske kvinner. Du vet at denne jenta ville blitt en flott kone og mor og at hun ikke har vært med 30 gutter innen i en alder av 23 som alle norske kvinner har. Det eneste problemet er at jeg i mitt hodet alltid har forestilt meg selv med en norsk kvinne, om jeg skulle finne meg noen å være med, men med tiden sliter jeg med å forstå hvorfor. Anonymkode: b54c9...232 Jeg er 100% etnisk norsk og har bare hatt en seksualpartner og det er mannen min i dag 😉 Er 37. Så SLUTT å dra alle norske kvinner under en kam. Anonymkode: 371bc...917 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): du må konvertere til islam om du vil være med henne, familien vil kreve at dere gifter dere umiddelbart, regn ikke med at hun konverterer. Anonymkode: 055db...ca6 Mye feil her. Muslimer er ikke ensartet. Noen er som oss, andre er strenge i religionsutøvelse. Kultur har ofte minst like stor betydning som religion. Anonymkode: 675cc...522 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 100% etnisk norsk og har bare hatt en seksualpartner og det er mannen min i dag 😉 Er 37. Så SLUTT å dra alle norske kvinner under en kam. Anonymkode: 371bc...917 Men du kunne vært etnisk norsk og muslim.. du fortsetter jo å "dra alle over en kam".. Anonymkode: ca593...cf2 1
imagineme Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var en muslimsk jente som begynte å jobbe på restauranten/baren som jeg jobber for i helgen, og jeg kan ikke slutte å tenke på henne. Anonymkode: b54c9...232 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Skrevet 5. juni 2024 Avskjedsfest for bacon, ostepølse, ribbe, akevitt og forhuden neste sommer.🙂 Allah (eller hennes familie) tilgir ikke at rettroende gifter seg med vantro. Konvertering neste. I var det 2024 Ole Jensen , i 2025 Ole Amir Jensen. Alluh Akbar Anonymkode: 13bc2...c38
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Skrevet 5. juni 2024 Bullshit Det finnes mange muslimer som er gift med ateister. Det er til og med muslimer som er gift med jøder. Verden generelt er ikke så aggressiv som pressen og hamas-elskende norske sosialister vil ha det til. Det går fint. Veldig mange muslimer er normale og hyggelige folk (som de fleste andre) Anonymkode: 988c8...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 10.38): Det er kun jødedommen som krever at man konverterer. Kjenner mange par som er gift på kryss av religioner. Til og med muslimer som har gifta seg i kirken. Hvor har du dine fakta fra? Anonymkode: ca593...cf2 muslimske menn kan det ja, IKKE muslimske kvinner. Anonymkode: 055db...ca6 1 1
Nettrollet Skrevet 5. juni 2024 #15 Skrevet 5. juni 2024 On 6/4/2024 at 8:38 AM, AnonymBruker said: Det var en muslimsk jente som begynte å jobbe på restauranten/baren som jeg jobber for i helgen, og jeg kan ikke slutte å tenke på henne. Vi tok bussen hjem etter jobb og hun var så søt og snill. Hun var så jævla liten, denne jentas hode nådde ikke engang brystet mitt, jeg kunne ha plukket denne jenta opp og kastet henne hvis jeg ville, ikke som norske kvinner i det hele tatt, som vanligvis er rundt 170. Vi snakket mye om islam og implikasjonen av å jobbe med alkohol og svinekjøtt, og da jeg fortalte henne at Allah vil tilgi alt bortsett fra å tilskrive hans ære til andre, og at det sannsynligvis ville gå fint så lenge hun ikke spiste og drakk det selv, beveget hun seg bokstavelig talt så nær meg på busssetet at jeg kunne kjenne kroppsvarmen hennes. Jeg ble halv-erigert av det alene, selv om jeg hadde blitt klemt og kysset av fulle norske damer hele natten, uten at den tingen en gang rykket. Da hun gikk av takket hun meg for samtalen, og sa at hun håpet jeg ville være der neste helg, med en høflighet jeg aldri har opplevd fra norske kvinner. Du vet at denne jenta ville blitt en flott kone og mor og at hun ikke har vært med 30 gutter innen i en alder av 23 som alle norske kvinner har. Det eneste problemet er at jeg i mitt hodet alltid har forestilt meg selv med en norsk kvinne, om jeg skulle finne meg noen å være med, men med tiden sliter jeg med å forstå hvorfor. Anonymkode: b54c9...232 Troll harder 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 5.6.2024 den 13.15): Bullshit Det finnes mange muslimer som er gift med ateister. Det er til og med muslimer som er gift med jøder. Verden generelt er ikke så aggressiv som pressen og hamas-elskende norske sosialister vil ha det til. Det går fint. Veldig mange muslimer er normale og hyggelige folk (som de fleste andre) Anonymkode: 988c8...ef6 De finnes mange muslimske menn gift med norske kvinner: Rettet det for deg. Det er det som genialt med islam og hemmeligheten til utbredelsen. Islam har stålkontroll på kvinnene som føder barn Muslimske menn kan sette unger på vantro kvinner og religionen følger far. Dermed øker Islam sin følger skare og overtar land etter land med gravide kvinner. Dette er har de hatt kjempesuksess med. Overta land uten bruk av våpen. Hva har Sana bakkoush (skam), Nadia Hasnaoui (og mange flere) til felles. Norsk mor utenlandsk far. Hvis en av foreldrene kommer fra midtøsten eller nord Afrika er det i 98% av tilfellene far. Kjenner ingen norske menn gift med muslimske jente uten at de har konvertert til Islam. Det spiller ingen rolle om dama kommer fra Marokko, Indonesia eller andre steder. Ola Thune må bli Ola Amir Thune. Alle må de gjøre som lensmannen som fant seg dame i Libanon.🙂 Landets første muslimske lensmann - smp.no Det var jo derfor det ble oppstandelse når hadija Tadjik giftet seg med en nordmann. Det alle lurte på om han hadde konvertert. De fikk ingen til å forrette bryllupet siden han ikke hadde konvertert. ikke en eneste Iman var villig til å gi dem velsignelsen. Dette var så på tvers av hva som er normalt og tillatt at det ble hovedsaken i alle medier. - Jeg har ikke konvertert (nettavisen.no) Anonymkode: 13bc2...c38
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Skrevet 7. juni 2024 Tipper du enten er a) en norsk mann som aldri får sex b) en muslimsk mann som vil "shame" norske/vestlige jenter Du er jo diskriminerende overfor både muslimer og nordmenn. Jeg er en norsk kvinne, og bortsett fra at jeg er rundt 170 cm høy, stemmer ingenting av det du påstår om oss på meg. Muslimer er heller ikke en ensartet gruppe, og at noen er muslim, sier bare noe om hva de tror på. Anonymkode: 3a415...d2b
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De finnes mange muslimske menn gift med norske kvinner: Rettet det for deg. Det er det som genialt med islam og hemmeligheten til utbredelsen. Islam har stålkontroll på kvinnene som føder barn Muslimske menn kan sette unger på vantro kvinner og religionen følger far. Dermed øker Islam sin følger skare og overtar land etter land med gravide kvinner. Dette er har de hatt kjempesuksess med. Overta land uten bruk av våpen. Hva har Sana bakkoush (skam), Nadia Hasnaoui (og mange flere) til felles. Norsk mor utenlandsk far. Hvis en av foreldrene kommer fra midtøsten eller nord Afrika er det i 98% av tilfellene far. Kjenner ingen norske menn gift med muslimske jente uten at de har konvertert til Islam. Det spiller ingen rolle om dama kommer fra Marokko, Indonesia eller andre steder. Ola Thune må bli Ola Amir Thune. Alle må de gjøre som lensmannen som fant seg dame i Libanon.🙂 Landets første muslimske lensmann - smp.no Det var jo derfor det ble oppstandelse når hadija Tadjik giftet seg med en nordmann. Det alle lurte på om han hadde konvertert. De fikk ingen til å forrette bryllupet siden han ikke hadde konvertert. ikke en eneste Iman var villig til å gi dem velsignelsen. Dette var så på tvers av hva som er normalt og tillatt at det ble hovedsaken i alle medier. - Jeg har ikke konvertert (nettavisen.no) Anonymkode: 13bc2...c38 Jeg kjenner flere muslimske kvinner som er gift med norske menn, så det er ikke alltid far som er muslim. Anonymkode: 68e1f...94e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #19 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 9.58): Har du nok penger til medgiften? Anonymkode: 1befb...4bf Kanskje det er greit med et par geiter? Anonymkode: c1888...fce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #20 Skrevet 7. juni 2024 Hold deg langt unna henne, skriv disse linjene i stein så du ikke glemmer at jeg advarte deg! Dette kommer fra noen som kjenner islam og muslimene fra innsiden og ut. Ingenting er galt med norske damer, feilen ligger hos deg selv, bare så det er sagt. Anonymkode: 35663...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå