AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Er det mulig å få en utredning hos nevropsykolog uten at en har gjennomgått traume mot hode/hatt tumor? Jeg merker selv at jeg har redusert arbeidskapasitet, husker dårlig, blir sliten, har behov for ro rundt meg osv. Det var ikke slik tidligere, og jeg lurer på hva som kan være årsak. Jeg er ikke deprimert😄 Anonymkode: 31a69...f67
Kalevala Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Hei. Alt starter hos fastlegen. Fortell fastlegen din om utfordringene dine, så vil hen henvise deg til riktig sted. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Selvfølgelig. Jeg var til utredning hos nevropsykolog og en rekke tester. Fikk sen Asperger diagnose. Fortalte til fastlege hva jeg sliter med og at jeg mistenkte autisme. Ble henvist. Anonymkode: 2b683...990
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Mye at dette skjer og når man mangler vitaminer spesielt Vitamin D eller jernmangel. . Vet ikke hvor gammel du er men etterhvert som man blir eldre er det normalt at man ønsker ro rundt seg. Sliten blir vi alle innimellom. Man trenger ikke nødvendigvis en diagnose når man føler seg tufs. Anonymkode: b4cf1...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå