AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Fikk skattemeldingen på den aller siste utsendelsesdagen. Leverte noen dager senere. Er det ensbetydende med at utbetalingen også da blir sen? (Ektemann må betale restskatt om det er av noen betydning). (Nei han har ikke betalt enda fordi han har sendt inn endringer). Anonymkode: 8c399...cfe
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 Hvis en av dere har restskatt får dere skatteoppgjøret tidligst i juni, og uansett ikke før begge er behandlet. Anonymkode: 23546...fff
Gjest Bromance Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Tilbakebetaling har ingen sammenheng med når man får tilsendt skattemeldingen. Når han må betale restskatt så får du uansett ikke utbetaling før tidligst i juni. (Rundt sthans). Han kan selvsagt betale på forhånd selv om han har sendt inn endringer. Endringene justeres ved innsendelse slik at han kan se hvor mye han må betale. Han må betale innen 31.mai for å unngå renter på beløpet, så det er uansett for seint å gjøre noe med nå.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Jeg fikk tilsendt som en av de første, men har ikke fått pengene enda. Anonymkode: 64551...719
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Og jeg fikk den tilsendt så sent som den gikk, og fikk oppgjøret uka etter. Det er absolutt ingen sammenheng. De behandles nok fortløpende som de leveres, men noen tar lenger tid fordi man tas ut i generell kontroll, noe må gås manuelt gjennom eller at partnerens skattemelding må gås gjennom før du kan få din. Kanskje finnes det andre grunner også, jeg vet ikke. Anonymkode: 211e0...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå