Gå til innhold

Snappene dabber av fra han...greit å spørre om han treffer noen andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hverandre online for en måned siden og har truffet hverandre noen ganger. Så bra var sexen at vi ble enige om at vi kun ligger med hverandre og bruker derfor ikke beskyttelse.

Han reiste bort et par uker med jobb og planen var at vi skulle ta opp tråden igjen så raskt han var tilbake. Det har vært daglig snaps når han har vært bortreist, men det har dabbet av og blitt mer "holde meg varm" preg på det med mindre flørting. Det er nå fire dager siden han kom hjem og ennå har det ikke kommet noe initativ på å treffes. Fredag så han at jeg skulle ut med venner på snap og sendte meg melding om at han har vært så sliten av reisingen og vil komme sterkere tilbake. Lørdag skulle han ut på byen og lurte på hva jeg skulle den kvelden, svarte umiddelbart men mitt svar leste han ikke før søndag formiddag. Da svarte han at det ble en fuktig kveld og at han lå rett ut fyllesyk. Merker at han er mer off og i dag sendte jeg han noen flørtende snaps for å måle tempen. Han kom litt mer på banen etter de snappene, men jeg merker at ting ikke er helt som før. Så jeg spurte han rett ut om vi skal treffes, og svaret hans var "Selvfølgelig, må bare sjekke logistikk og kalender". Dette er nå 6 timer siden. Vanligvis sender han meg noen nattameldinger, men vært helt stille de siste dagene.

Føler på meg at han har truffet noen andre, eventuelt er han bare sliten som han selv sa fredag. Eller drar han ut tiden for å få svar på en test på kjønnssykdommer før han kan sette tidspunkt for at vi treffes.

Så hvor lenge bør jeg synes det er greit å vente til han kommer tilbake på "logistikk og kalender", blir jo helt koko av dette og vil komme meg videre med å treffe andre dersom han bare holder meg varm. Bør jeg spørre han rett ut om han treffer andre? Eventuelt hva annet kan jeg si for å få mer klarhet?

Anonymkode: ab0be...f5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er blitt lunken virker det som. Vil man treffes så finner man tid uten å måtte sjekke logistikk i flere timer… Ville dog også sjekket meg for kjønnssykdommer for å droppe beskyttelse med noen du knapt kjenner er ikke så lurt. 

Anonymkode: 23e19...719

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi traff hverandre online for en måned siden og har truffet hverandre noen ganger. Så bra var sexen at vi ble enige om at vi kun ligger med hverandre og bruker derfor ikke beskyttelse.

Han reiste bort et par uker med jobb og planen var at vi skulle ta opp tråden igjen så raskt han var tilbake. Det har vært daglig snaps når han har vært bortreist, men det har dabbet av og blitt mer "holde meg varm" preg på det med mindre flørting. Det er nå fire dager siden han kom hjem og ennå har det ikke kommet noe initativ på å treffes. Fredag så han at jeg skulle ut med venner på snap og sendte meg melding om at han har vært så sliten av reisingen og vil komme sterkere tilbake. Lørdag skulle han ut på byen og lurte på hva jeg skulle den kvelden, svarte umiddelbart men mitt svar leste han ikke før søndag formiddag. Da svarte han at det ble en fuktig kveld og at han lå rett ut fyllesyk. Merker at han er mer off og i dag sendte jeg han noen flørtende snaps for å måle tempen. Han kom litt mer på banen etter de snappene, men jeg merker at ting ikke er helt som før. Så jeg spurte han rett ut om vi skal treffes, og svaret hans var "Selvfølgelig, må bare sjekke logistikk og kalender". Dette er nå 6 timer siden. Vanligvis sender han meg noen nattameldinger, men vært helt stille de siste dagene.

Føler på meg at han har truffet noen andre, eventuelt er han bare sliten som han selv sa fredag. Eller drar han ut tiden for å få svar på en test på kjønnssykdommer før han kan sette tidspunkt for at vi treffes.

Så hvor lenge bør jeg synes det er greit å vente til han kommer tilbake på "logistikk og kalender", blir jo helt koko av dette og vil komme meg videre med å treffe andre dersom han bare holder meg varm. Bør jeg spørre han rett ut om han treffer andre? Eventuelt hva annet kan jeg si for å få mer klarhet?

Du har gått rett i fella. Dere fikk kontakt for èn måned siden, har alt både hatt sex og droppa kondom.

Helt ærlig, du er nok en av mange og han ser på seg som enkel, lett og ikke noe å investere i.. 

Utifra hva du forteller her, er du mye mer investert enn ham og ditt minstre problem er om han har hatt sex med andre. Til info har ting inkubasjonstid, så smitte i dag vil ikke gi positiv test neste uke. Det kan ta flere mnd før man oppdager ting. Feks hiv..

Anonymkode: cbc9a...043

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo singel? Hva skal du med han? 

Anonymkode: 343e6...5e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er jo singel? Hva skal du med han? 

Anonymkode: 343e6...5e9

Det er bare at så bra sex jeg har med han er sjelden, og det er det jeg ikke vil miste.

Skrevet

Bruk silence treatment, så kommer han nok på banen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan menn kan gå fra superinteressert til overhodet ikke interessert over natten. Vi merker jo endringen i tekstingen, hyppighet, skrivemåte ol veldig kjapt.

Så mens vi blir mer og mer interessert, blir de mindre og mindre interessert. 

Anonymkode: 20579...b4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan menn kan gå fra superinteressert til overhodet ikke interessert over natten. Vi merker jo endringen i tekstingen, hyppighet, skrivemåte ol veldig kjapt.

Så mens vi blir mer og mer interessert, blir de mindre og mindre interessert. 

Anonymkode: 20579...b4d

Er vel at de har møtt noen andre som tikker flere bokser?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok møtt en annen, bare å gi slipp

Anonymkode: b39ce...a9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt ærlig kjørt silent treatment. GIkke snap han i det hele tatt. å ut med venninner, legg ut på story, kos deg!!!

Om han er på'n når han ser du koser deg, så er han fortsatt gira, om ikke. Done :)

Anonymkode: 21654...7f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo egentlig gått med på en deal om at det bare er ligging. Hadde han virkelig vært gira på deg så hadde du ikke sittet å fundert slik. Den dagen han finner ei han vil i forhold med så blir det nok ikke snaps i det hele tatt.

Anonymkode: cec38...082

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...