AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Finnes det behandling man kan ta mot hengende hud ved kjevene? Jeg synes det er så ekstremt lite pent. Anonymkode: 3c9cb...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Del Skrevet 4. juni 2024 Kosmetisk akupunktur? Anonymkode: 65839...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Del Skrevet 4. juni 2024 Tror ikke du kommer utenom å skjære da. Liten minilift Anonymkode: ecae7...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 DermInfusions Fill + Repair Serum | Dr Dennis Gross Anonymkode: 4cf38...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): DermInfusions Fill + Repair Serum | Dr Dennis Gross Anonymkode: 4cf38...bbd Har du personlig erfaring med den? Anonymkode: 3c9cb...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 4. juni 2024 #6 Del Skrevet 4. juni 2024 Profhilo ? Det er vel mer for små rynker. Skal teste det denne mnd🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Del Skrevet 4. juni 2024 Lille39 skrev (4 minutter siden): Profhilo ? Det er vel mer for små rynker. Skal teste det denne mnd🙈 Nja, det kan stramme opp hele ansiktet. Det kommer jo an på hvor mye det henger... Jeg har tatt 2. behandling nå, og det er helt fantastisk! Det løfter liksom litt, samtidig som det har jevnet veldig fint ut huden min. TS; Se bilde i linken under. Vet ikke helt hva du mener med kjeve? Jeg tok ansikt og hals, og det funker som f. Jeg har hørt mange i 30 årene si at det ikke har noe særlig virkning, men de har vel heller ikke rynker og løs hud.... Prophilo – Hud og Hårklinikken (hudoghar.no) Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg har tatt prophilo for hengekjaker bl.a. Prophilo er best egent om huden din ikke har for mye linjer/rynker og for mye heng. Kjempefornøyd! Anonymkode: ab7ce...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nja, det kan stramme opp hele ansiktet. Det kommer jo an på hvor mye det henger... Jeg har tatt 2. behandling nå, og det er helt fantastisk! Det løfter liksom litt, samtidig som det har jevnet veldig fint ut huden min. TS; Se bilde i linken under. Vet ikke helt hva du mener med kjeve? Jeg tok ansikt og hals, og det funker som f. Jeg har hørt mange i 30 årene si at det ikke har noe særlig virkning, men de har vel heller ikke rynker og løs hud.... Prophilo – Hud og Hårklinikken (hudoghar.no) Anonymkode: 7836c...add Magisk før og etter bilde på den linken, selv fregnene/føflekkene forsvant! Nesten så man skulle tro det var… fotoshoppet… Anonymkode: c7929...aef 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg har tatt profhilo for henge-hals, og slapp og rynkete hud i ansiktet. Det er ingen kremer som kan fikse hud som henger. Da må du under huden. Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #11 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Magisk før og etter bilde på den linken, selv fregnene/føflekkene forsvant! Nesten så man skulle tro det var… fotoshoppet… Anonymkode: c7929...aef Det samme skjedde her. Jeg har solskadet hud, og fregner. Det forsvant. Jeg vet ikke helt hvorfor? Det er jo en slags reproduksjon av vev som starter kanskje? Men det ser litt rart ut når brystet har mye fregner (og noe rynker) og huden er helt glatt og "hvit" på hals og ansikt. Så ja.. Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #12 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det samme skjedde her. Jeg har solskadet hud, og fregner. Det forsvant. Jeg vet ikke helt hvorfor? Det er jo en slags reproduksjon av vev som starter kanskje? Men det ser litt rart ut når brystet har mye fregner (og noe rynker) og huden er helt glatt og "hvit" på hals og ansikt. Så ja.. Anonymkode: 7836c...add Er det sant? Så etter din erfaring kan før/etter bildet der være reelle? Det er i så fall imponerende! Anonymkode: c7929...aef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Del Skrevet 4. juni 2024 "Profhilo er en behandling hvor man injiserer Hyaluronsyre med noe få, små stikk rett inn under hudoverflaten. Deretter sprer den seg raskt utover. Hyaluronsyren bidrar til å øke hudens fuktighet, jevner ut både strukturen og også pigmenteringen, og gir dermed huden en glattere overflate." dette sier Google.- Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #14 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det sant? Så etter din erfaring kan før/etter bildet der være reelle? Det er i så fall imponerende! Anonymkode: c7929...aef Det koster! Så hadde jeg betalt så mye for ingen virkning, så hadde jeg ikke gjort det igjen. Halsen min var verst. Se bilde nede på denne siden, og det likner veldig mye på min hals før jeg tok profhilo. Jeg føler faktisk at jeg har et bedre resultat enn etter-bilde faktisk. PROFHILO – BeautyBar Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #15 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nja, det kan stramme opp hele ansiktet. Det kommer jo an på hvor mye det henger... Jeg har tatt 2. behandling nå, og det er helt fantastisk! Det løfter liksom litt, samtidig som det har jevnet veldig fint ut huden min. TS; Se bilde i linken under. Vet ikke helt hva du mener med kjeve? Jeg tok ansikt og hals, og det funker som f. Jeg har hørt mange i 30 årene si at det ikke har noe særlig virkning, men de har vel heller ikke rynker og løs hud.... Prophilo – Hud og Hårklinikken (hudoghar.no) Anonymkode: 7836c...add Jeg mener på hver side av haken, der er huden ganske løs. Men halsen er i grunnen også ganske ille. Sprøyter er litt skummelt synes jeg 🙈Hva med allergier og bivirkninger og sånn? Tror jeg må Google dette, for det virker veldig interessant. Anonymkode: 3c9cb...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #16 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg mener på hver side av haken, der er huden ganske løs. Men halsen er i grunnen også ganske ille. Sprøyter er litt skummelt synes jeg 🙈Hva med allergier og bivirkninger og sånn? Tror jeg må Google dette, for det virker veldig interessant. Anonymkode: 3c9cb...510 Jeg skjønner det, for jeg synes også det er skummelt med sprøyter og var litt nervøs for at noe skulle skje. Du får lese deg opp. Anonymkode: 7836c...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #17 Del Skrevet 4. juni 2024 https://hudoghar.no/portfolio-item/prophilo/ Proff fotograf / retusjerer her: Det er nøyaktig samme bilde, men det nederste har dårlig photoshopping. Se hvor blurrete huden er der hvor det har blitt retusjert, en proff ville bevart hudteksturen. Sammenlign refleksjonene i øynene, vippene, vinkelen på ansiktet, det er samme bilde. Man ville aldri klart å ta to 100% helt like bilder av en person med hensyn til alt dette. Skremmende at en klinikk bruker slike opplagte juksebilder, men også skremmende at folk er helt ukritiske til bilder de ser på nett og faller for slikt tull. Anonymkode: 92d16...72d 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 4. juni 2024 #18 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nja, det kan stramme opp hele ansiktet. Det kommer jo an på hvor mye det henger... Jeg har tatt 2. behandling nå, og det er helt fantastisk! Det løfter liksom litt, samtidig som det har jevnet veldig fint ut huden min. TS; Se bilde i linken under. Vet ikke helt hva du mener med kjeve? Jeg tok ansikt og hals, og det funker som f. Jeg har hørt mange i 30 årene si at det ikke har noe særlig virkning, men de har vel heller ikke rynker og løs hud.... Prophilo – Hud og Hårklinikken (hudoghar.no) Anonymkode: 7836c...add Blir 47 så har litt små rynker. Så det blir spennende å se resultatet. Summen er mellom 3500-6500,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #19 Del Skrevet 4. juni 2024 Lille39 skrev (9 minutter siden): Blir 47 så har litt små rynker. Så det blir spennende å se resultatet. Summen er mellom 3500-6500,- Er det 6500kr for hvor mange behandlinger? Anonymkode: a51e5...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #20 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nja, det kan stramme opp hele ansiktet. Det kommer jo an på hvor mye det henger... Jeg har tatt 2. behandling nå, og det er helt fantastisk! Det løfter liksom litt, samtidig som det har jevnet veldig fint ut huden min. TS; Se bilde i linken under. Vet ikke helt hva du mener med kjeve? Jeg tok ansikt og hals, og det funker som f. Jeg har hørt mange i 30 årene si at det ikke har noe særlig virkning, men de har vel heller ikke rynker og løs hud.... Prophilo – Hud og Hårklinikken (hudoghar.no) Anonymkode: 7836c...add Er du seriøs ang. bildet? Halvparten er jo blurret ut fullstendig. Selv om hun hadde fått mindre rynker skal man allikevel kunne se detaljer i bildet hvilket man ikke gjør når man har gått over med hard hånd med blur tool i photoshop. Anonymkode: e97a2...7f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå