Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt? Vært gravid før og var kvalm og kastet opp hele svangerskapet. Kvalmen begynte nå på fredag, har vært kvalm av og på med mindre jeg har spist. Idag er all kvalmen helt borte, bare ett snev av kvalme. Er dette tegn på abort? Har stått i ett konstant stress og ubehag på jobb for tiden

Anonymkode: 20f21...43e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt at mengden hormoner varierer og at de kan komme og gå utav det blå. Helt normalt at man har ulike mengder symptomer i ulike graviditeter.. 

Absolutt ikke ensbetydende med at noe er galt. 

Anonymkode: d501c...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Var urolig for spontanabort 7+5 selv pga at jeg var så god form et par dager. 8+0 var alt fint på UL. Nå er jeg 9+0 og ekstremt kvalm, men enkelte dager kan være så bra at jeg blir bekymret igjen sånn som hos deg, men det er visst helt normalt at det kommer og går.

Anonymkode: 68060...230

AnonymBruker
Skrevet

Det går opp og ned! Var redd for det samme, men så kom det tilbake i full fart. 

Anonymkode: 05217...f9c

Skrevet

Jeg er 6+5 og har gode dager og veldig dårlige dager. Blir bekymret hver gang jeg ikke er så veldig kvalm, men så kommer neste dag og da er jeg helt sengeliggende. Ønsker jo ikke å være kvalm, men det er litt godt å ha symptomer. Ihvertfall etter SAen i februar🤞🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...