AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Jeg fikk kun påminnelse det året jeg fylte 25 år. Aldri fått noen flere påminnelser etterpå. Jeg er over 30 nå. Er det vanlig? Anonymkode: c3471...f07
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Det er vel forsinkelser der, som de fleste andre steder i helsevesenet… Anonymkode: d2c5b...da1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Nei det er vell hvert femte år nå. Anonymkode: 1739f...0ac
Amistad Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Hvis du legger det inn i kalenderen din med påminnelse om hvert 3 eller 5 år så husker du det om ikke staten passer på deg
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Det nye nå er at de sjekker for HPV ikke for celleforandringer og om du ikke får påvist noe form for HPV så tror jeg de venter 5 år til neste innkalling? Vet ikke når dette startet. Jeg fikk iallfall en slik beskjed i år etter min prøve. Kan hende du har fått det på en digital plattform også? Om det er 5 år siden sist ville jeg gått og tatt det da, du kan gjøre det hos fastlegen Anonymkode: c0161...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå