Nieida Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Skal ha et inngrep som går ut på å fjerne slimhinnen i det innerste laget av livmorveggen. Noen som har gjort dette? Erfaringer? Jeg har hatt store blødninger ved mens og satte inn hormonspiral som jeg brukte i over ett år. Blødningene ble mindre men desto lengere. 10 -14 dager. Nå er dette inngrepet det neste som kan hjelpe.
Iceglow Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har ikke fått utført dette selv, men jeg kjenner en som fikk utført dette pga blødningsplager forbundet til overgangsalderen. Om jeg husker det rett så var det kun ved lokalbedøvelse, og det jeg husker best hun sa var at det luktet svidd Vær obs på at dette ikke er en sikker form for prevensjon. Det senker sjansen for graviditet, så om du ønsker (flere) barn bør du tenke deg om både en og to ganger, men det er fortsatt en mulighet for at livmorslimhinnen kan redannes tilstrekkelig til at et befruktet egg overlever. Det fungerer prevensjonsmesssig som en form for spiral, men med enda lavere sikkerhet enn kobberspiral.
Nieida Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2006 Det med prevensjon spiller ingen rolle, er over 40 og har en sterilisert mann!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå