AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni Jeg blir bare helt tom etter 3 KM. Selv om jeg reduserer fart o.l innimellom har jeh dager jeg plutselig greier 5 km. Men noen dager senere like tom igjen. Noen råd? Anonymkode: 50d1b...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni Varier intensiteten, løp roligere turer innimellom, så kommer du lenger. Du kan også veksle mellom å gå og løpe. Det tar lang tid å forbedre kondisjonen! Det viktigste er kontinuitet, og fortsetter du å trene så vil du merke framgang. Anonymkode: 898f6...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #3 Del Skrevet 4. juni Hvordan er matvanene dine? Dette spiller også mye inn på hvordan kroppen fungerer, og hvilken fremgang du har i trening. I tillegg er kontinuitet over tid viktig, så du om du vil ha ok progresjon bør du komme deg ut minst 3 ganger i uka på fast basis, hjelper ikke all verden om du gjør det ei uke også går det 4 uker til neste gang du er ute og trimmer igjen... Anonymkode: 9695e...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #4 Del Skrevet 4. juni Trener du bare 3 km? Du har sikkert godt av å variere litt. 1-2 økter med intervalltrening i uka og 1 rolig løpetur. Litt skadeforebyggende styrketrening bør du også få inn. Pass på at du får i deg riktig og nok næring. Søvn er også en viktig faktor. Og kanskje det aller viktigste - ikke gi opp! Som noen andre nevner her er kontinuitet veldig viktig! Anonymkode: 60da0...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 4. juni #5 Del Skrevet 4. juni Hva legger du i tom? At beina stivner, at pusten stopper deg eller noe annet? Hvor lenge har du løpt, hvor ofte løper du og hva er målet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #6 Del Skrevet 6. juni Jogger 1-2 ganger pr uke. Blir bare utrolig sliten, litt pust. Målet er egentlig å kunne løpe mellom 5-10 km på 30 min/1 time. Anonymkode: 50d1b...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå