AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Hei, har byttet til bulder bank, men nå er jeg veldig usikker på om det var riktig avgjørelse. Noen som har noen tanker og meninger? Skulle overføre pengene fra Dnb til bulder nå, men jeg leste noe om at det tar 2-5 virkedager før de dukker opp?? Noen som vet om det stemmer? Anonymkode: c155d...488
smilo Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Jeg overfører stadig til Bulder og pengene dukker opp like kjapt som overføring til hvilken som helst bank 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Så bra! Da slipper jeg å stresse over å vente på de!😅 Anonymkode: c155d...488
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Det pleier å ta kun en kjøring før jeg får penger fra Nordea til bulder. Sender jeg penger kl 9, kommer de rundt kl 11.45. Overføringer fra konto i én bank til konto i en annen bank skjer på disse tidspunktene: 05.45 09.45 11.45 13.45 15.45 Anonymkode: d835d...619 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #5 Skrevet 5. juni 2024 Bulder bank… for et dumt navn Anonymkode: 35d4d...4d5
Million Skrevet 5. juni 2024 #6 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 20.39): Hei, har byttet til bulder bank, men nå er jeg veldig usikker på om det var riktig avgjørelse. Noen som har noen tanker og meninger? Skulle overføre pengene fra Dnb til bulder nå, men jeg leste noe om at det tar 2-5 virkedager før de dukker opp?? Noen som vet om det stemmer? Anonymkode: c155d...488 Jeg overfører penger til kontoen min i Bulder Bank hver måned, og det tar som regel enten bare noen timer eller en dag. Gjør jeg overføringen veldig tidlig om morgenen, er de som regel på konto hos Bulder Bank på ettermiddagen samme dag. Men det tar altså maks en dag. Det er bankkjøringer flere ganger om dagen nå (5). Å betale inn ekstra på boliglånet derimot, det tar lenger tid. Det tar fort 2-3 dager før det blir synlig, av en eller annen merkelig grunn.
newman01 Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Bulder bank… for et dumt navn Anonymkode: 35d4d...4d5 Det kan jo være en bra bank og gode betingelser selv om navnet kanskje ikke klinger så godt i dine ører. Selv synes jeg Cultura sparebank er litt rart, mens Hjartdal Og Gransherad Sparebank høres litt bondsk ut Endret 5. juni 2024 av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Skrevet 5. juni 2024 Bare happy med Bulder jeg. Mulig om man sender penger sent fredag kveld at de kanskje ikke kommer like kjapt som ellers, aner ikke... Men normalt går penger inn og ut på et øyeblikk føler jeg. Anonymkode: c5e88...0e5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #9 Skrevet 5. juni 2024 Min erfaring er at ved vanlige overføringer, så tar det ikke noe særlig tid. Kanskje et døgn. Men om det er snakk om at du flytter alt innhold fra alle konti, over til ny bank, og sier opp de gamle, så bruker de noen virkedager på å gjøre det. (Uansett hvilken bank du flytter til.) Jeg har kontoer i 3 forskjellige banker. (Bulder er min hovedbank.) Og det å flytte mellom kontoene er ikke noe problem. Hos meg flyttes det penger mellom bankene rett som det er, og de er tilgjengelige mer eller mindre umiddelbart. Anonymkode: 42969...c68
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bare happy med Bulder jeg. Mulig om man sender penger sent fredag kveld at de kanskje ikke kommer like kjapt som ellers, aner ikke... Men normalt går penger inn og ut på et øyeblikk føler jeg. Anonymkode: c5e88...0e5 Det gjelder alle banker, da ingen banker har kjøringer i helgen. Anonymkode: ec497...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå