AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Svarte flekker på en hvit regnjakke (Helly Hansen seilerjakke); Hvordan I alle dager får jeg jakken ren igjen...?? Har prøvd vanish, både latt jakken ligge i vann/vanish før vask, så sprayet litt mer på flekkene og gnidd som en gal - for deretter å vaske den på 30 grader. Men de går ikke bort! Datteren min hadde på jakken på familiebesøk, og kom hjem med den full av disse flekkene - men hun husker selvfølgelig ikke hvordan det skjedde 👌 Hun tok fly og var på shopping for det meste, så er ikke snakk om motorolje liksom 🤷♀️ Anonymkode: c07b3...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Svarte flekker på en hvit regnjakke (Helly Hansen seilerjakke); Hvordan I alle dager får jeg jakken ren igjen...?? Har prøvd vanish, både latt jakken ligge i vann/vanish før vask, så sprayet litt mer på flekkene og gnidd som en gal - for deretter å vaske den på 30 grader. Men de går ikke bort! Datteren min hadde på jakken på familiebesøk, og kom hjem med den full av disse flekkene - men hun husker selvfølgelig ikke hvordan det skjedde 👌 Hun tok fly og var på shopping for det meste, så er ikke snakk om motorolje liksom 🤷♀️ Anonymkode: c07b3...c8e Har jakka lagt våt, slik at det er jordslag/blåmann eller hva folk kaller det lokalt, som er problemet? Jordslag gir små sorte prikker som aldri (nesten) går bort. I tillegg, når du bruker sterke vaskemidler på regntøy/gortex el. Så er jakka ødelagt, særlig med tanke på vanntetthet. Anonymkode: ebbd2...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå