AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni Personlig savner jeg og syns det er fryktelig synd at Netflix ikke ville lage flere sesonger av Santa Clarita diet og Insatiable. Jeg er ganske glad i slike komedier som er litt på kanten noen ganger og har mørk humor. hehe 😉 Hvilke tv-serier savner dere? Anonymkode: c521d...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni (endret) Smallville, Angel, 24, Jericho. Endret 3. juni av . Anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Del Skrevet 3. juni Coupling Anonymkode: 9aa04...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 3. juni #4 Del Skrevet 3. juni Er ingen tv serier jeg savner. De serier jeg liker har jeg på DVD, så jeg kan se dem når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Del Skrevet 3. juni Travelers på Netflix. Anonymkode: 9953c...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Del Skrevet 3. juni Le Bureau. Anonymkode: 4fe37...2f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 3. juni #7 Del Skrevet 3. juni Kongen av queens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #8 Del Skrevet 3. juni Side om side Anonymkode: 26fce...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #9 Del Skrevet 3. juni . Anonym. skrev (4 timer siden): Smallville, Angel, 24, Jericho. Jeg ser Angel på Disney + for tiden🤩 Akkurat ferdig med Buffy. Anonymkode: f4069...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #10 Del Skrevet 3. juni Ted Lasso ❤️ Anonymkode: bc833...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Coupling Anonymkode: 9aa04...036 Sender varme tanker til vedkommende som ga bort hele serien på DVD til et loppemarked, der jeg kunne kjøpe den for (tror jeg) 20 kroner. Anonymkode: ddeef...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Del Skrevet 3. juni Jeg savner en serie som one tree hill og SKINS! Anonymkode: ffd0c...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg savner en serie som one tree hill og SKINS! Anonymkode: ffd0c...009 Skins var morsom, men totalt urealistisk; sjansen for at ungdommene i 1. og 2. sesong - med så forskjellig økonomisk og kunnskapsmessig utgangsunkt - hadde gått på samme skole i England, er nøyaktig lik null. Men særlig episoden der de var på besøk i Russland med sin beskrivelse av russere, var god: Anonymkode: ddeef...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skins var morsom, men totalt urealistisk; sjansen for at ungdommene i 1. og 2. sesong - med så forskjellig økonomisk og kunnskapsmessig utgangsunkt - hadde gått på samme skole i England, er nøyaktig lik null. Men særlig episoden der de var på besøk i Russland med sin beskrivelse av russere, var god: Anonymkode: ddeef...6c0 Der forsvant den, gitt. Her er i alle fall lenken til episoden der de reiser til Russland med en litt bedre oppløsning enn det man finner på YouTube: https://www.dailymotion.com/video/x3hncn3 Anonymkode: ddeef...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #15 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (20 timer siden): Er ingen tv serier jeg savner. De serier jeg liker har jeg på DVD, så jeg kan se dem når som helst. Tror du misforsto litt. Jeg mente egentlig ikke serier man savner i den forstand at de er borte fra tv eller en streaming platform, men heller de som man savner fordi de ble kansellert eller ikke fikk flere sesonger og endte på en cliffhanger. Jeg kan fortsatt se de seriene jeg nevnte, men begge endte for tidlig og skulle egentlig ha flere sesonger og endte med en cliffhanger. Anonymkode: c521d...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni #16 Del Skrevet 4. juni Hotel Cæsar. Skandale at den ble avsluttet! Selv om siste sesong var katastrofe. De skulle kuttet ut den og fortsatt serien med ordentlige episoder i stedet. Savner også ally mc beal, Friends, Jericho og 24. Anonymkode: 2ff89...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. juni #17 Del Skrevet 4. juni - Brothers and Sisters (bare 5 sesonger, tror jeg). Kjempefin serie, som kunne fått flere sesonger ❤️ - Rederiet (svensk serie). Den hadde en del sesonger, men jeg har bare de 5 første på DVD. Og nå får jeg ikke tak i de resterende sesongene 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. juni #18 Del Skrevet 4. juni (endret) That '70s Show, ingen streaming side ville jo kjøpe rettighetene til det, og indirekte støtte Danny Masterson. Endret 4. juni av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 4. juni #19 Del Skrevet 4. juni (endret) game of thrones, soa, dexter Spartacus med Andy Withfield Endret 4. juni av Ænema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni #20 Del Skrevet 5. juni Karl & Co! Beste TV-serien noen sinne! Anonymkode: 3bc0c...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå