Plonk Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Jeg er så glad i den serien. Gleder meg vanvittig til å se hva som skjer til slutt, samtidig som det er uutholdelig å tenke på at det ikke skal komme flere episoder! Hva tror dere skjer til slutt? Blir det Ida og Palle, eller ikke? Ingen spoilere takk, hvis dere har sett slutten på dansk TV
Lillie Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Skriver under på dette, jeg syns den serien er knallbra! Er dette forresten den aller siste episoden som er laget? Det er i såfall kjempesynd....
Plonk Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2006 Produsentene bedyrer at dette er slutten. De skulle holde på fram til EF-avstemningen i 1972, og så var det over. Men det betyr jo at vi må få noen avslutninger på ting, da. Selv har jeg lurt litt på om Bella kommer til å gå konkurs eller bli stengt til slutt. Det er ikke så mange TV-fabrikker i Norden, og radiofabrikkene forsvant jo på femtitallet... Vi får se hva som skjer...
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Liker den serien! Synd det er siste epsiode i morgen.
Gjest Rhoswen Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Har ventet på dette med Ida og Palle siden episode 2 eller noe så det BØR jaggu bli dem til slutt!! Danske og britiske serier er de aller beste. Hyggelig å se normale mennesker i rollene i stedet for plastikkdukker, og mer normale tilstander
Jane How Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Denne har jeg aldri sett. Hva handler den om? Går den i reprise?
Brunhilde Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Denne har jeg aldri sett. Hva handler den om? Går den i reprise? ← Det er en flott serie som handler om et par danske familier fra 50-tallet oppover mot 70-tallet. Den har gått i reprise på NRK2 om søndagene, men det hjelper vel ikke deg så mye akkurat nå. Det du kan gjøre hvis du har lyst til å se serien er å klikke deg inn på DR sine nettsider, der kan du se tidligere avsnitt på web-tv. Kos deg.
Impala Skrevet 13. februar 2006 #8 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Dette har vært en knallfin serie Jeg har også trodd at det skulle bli Ida og Palle leeeeeeenge, men nå er jeg ikke like sikker lenger...... Blir spennende å se i kveld Tror jeg leste ett eller annet sted om at det var snakk om to episoder til som skulle sendes i julen i Danmark. Håpe, håpe..... Endret 13. februar 2006 av Yamaha
SissiB Skrevet 13. februar 2006 #9 Skrevet 13. februar 2006 Det ER to episoder til under innspilling. Så det er ikke helt slutt - bare nesten. Meeeen, lenge å vente
Piglet Skrevet 13. februar 2006 #10 Skrevet 13. februar 2006 Det ER to episoder til under innspilling. Så det er ikke helt slutt - bare nesten. Meeeen, lenge å vente ← Ja, det er ikke helt slutt enda. I går viste de episode 20 av 22 her i DK, så det kommer to til. Piglet
Nicky B Skrevet 13. februar 2006 #11 Skrevet 13. februar 2006 Ja, det er ikke helt slutt enda. I går viste de episode 20 av 22 her i DK, så det kommer to til. Piglet ← Så bra!!! Nå ble jeg glad!!! Vet du når de to kommer, ca? Er det ikke sånn at krøniken er en frittstående fortsettelse av matador, forresten? Jeg håper at Ida tar til fornuften og lar Palle gå fra Søs. Eller at Søs finner ut at hun har oppført seg bedritent og går fra Palle...Men hun er vel altfor egoistisk. Gleder meg til ikveld og det er ikke like trist at det skulle være siste episode nå som jeg vet at det kommer to til!
Gjest Rhoswen Skrevet 13. februar 2006 #12 Skrevet 13. februar 2006 lar Palle gå fra Søs Han er vel en voksen mann, som gjør som han vil. Burde være i hvert fall. Gjetter på at han gjør det. *krysser fingre*
MiniMjau Skrevet 13. februar 2006 #13 Skrevet 13. februar 2006 JO, 2 nye episoder til jul! :-) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article556088.ece
Nicky B Skrevet 13. februar 2006 #14 Skrevet 13. februar 2006 Han er vel en voksen mann, som gjør som han vil. Burde være i hvert fall. Gjetter på at han gjør det. *krysser fingre* ← Det jeg mente med at Ida lar Palle gå fra Søs er jo at begge gangene Palle har villet gått ut av ekteskapet har Ida sagt at det får han ikke og at han må tenke på Marie og Margrethe.
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #15 Skrevet 13. februar 2006 JO, 2 nye episoder til jul! :-) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article556088.ece ← Så bra! og så dumt at det er så lenge til...
Lillie Skrevet 13. februar 2006 #16 Skrevet 13. februar 2006 Å, så bra at det er to episoder til!!! :-D Nå ble jeg kjempeglad! Men det er lenge å vente da..... :icon_frown:
Gjest Rhoswen Skrevet 13. februar 2006 #17 Skrevet 13. februar 2006 *spretter champagnen* Ida og Palle! Ida og Palle! Søs vil ikke ha Palle mer, nå MÅ Ida ta til fornudt!! *krysser fingre og tær*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå