Gå til innhold

Er der mulig å bli sammen igjen etter besøksforbudet utløper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks-kjæreste gjorde det slutt med meg fordi jeg ikke brydde meg nok om henne, men jeg mistenkte at hun var sammen med vennen sin. Så jeg besøkte leiligheten hennes, selv om hun allerede hadde blokkert meg. Men hun var ikke hjemme, så jeg spurte naboene hennes om dette. Deretter ringte hun politiet og fikk en seks måneders besøksforbud mot meg. Nå innser jeg mine feil og ønsker å be om unnskyldning når besøksforbudet utløper. Er det gal å tenke slik? Det var først etter at hun ringte politiet at jeg innså at jeg ikke hadde vært oppmerksom nok på henne, og at jeg heller ikke respekterte grensene hennes. Jeg vil virkelig gjøre opp for dette.

Anonymkode: 4b44d...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La det ligge, hun er ikke interessert

  • Liker 14
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil gjøre opp for deg, er den beste måten å gjøre det på å IKKE kontakte henne igjen. Det vil hun sette mest pris på.

Anonymkode: da45c...847

  • Liker 21
  • Nyttig 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men å koselig det høres ut.

Anonymkode: 2dba2...283

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nå innser jeg mine feil".

Nuvel.

Anonymkode: f181e...141

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fytti faen... Her holder du deg unna. MOVE THE FUCK ON. 

Anonymkode: 4f8f5...661

  • Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å men å koselig det høres ut.

Anonymkode: 2dba2...283

Jeg var ironisk

Anonymkode: 2dba2...283

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du forstår at du ikke har respektert hennes grenser - så derfor vil du trampe over grensene hennes på nytt i det øyeblikket besøksforbudet er over?! Virkelig?

Det er et stort steg å be om besøksforbud for noen, og det er ikke sånn at man får det fordi du oppsøkte henne én gang etter at hun blokket deg. Ei heller at du «ikke var oppmerksom nok» på henne. Det er nok mer som ligger til grunn her. 

La henne være i fred nå! Det er å respektere hennes grenser. Hvis hun ønsker kontakt med deg, så vil hun ta kontakt. 

 

Anonymkode: f1b13...b18

  • Liker 19
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du har innsett dine feil, deriblant at du ikke gar respektert grensene hennes. Den beste måten å gjøre opp for det på er å holde deg langt unna henne i framtiden - hun har satt svært tydelige grenser nå.

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om noen hadde fått utstedt besøksforbud mot meg så hadde jeg vurdert sjansen til reunion lik =0  

Tenk godt etter om hvorfor du havnet i den situasjonen du er   

Anonymkode: 5ca20...95e

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har ikke respektert grensene hennes har du innsett sier du, men enda så skal du kontakte henne etter at hun har fått besøksforbud mot deg? Hvordan er det å respektere grensene hennes?

Anonymkode: eb5aa...29f

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi… hva er galt med deg? Forstår du ingenting?

Anonymkode: 0e5a3...f8e

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar kontakt igjen idet besøksforbudet er over, så viser du akkurat hele poenget. At du ikke respektere henne, at du må ha politets ordre for å gi henne pusterom, for du kan ikke holde deg unna med mindre du risikerer bli arrestert.

Vil du gjøre opp for deg? La henne være i fred, respekter hennes grenser, la henne få leve i fred. Ingen, absolutt ingen, ønsker å måtte fornye besøksforbud fordi eksene kommer på døra i det besøksforbudet er over...

Hvis hun mot all formodning skulle ønske kontakt med deg, så bør det være på hennes initiativ.

Anonymkode: da5d7...d4b

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MOVE ON.

Anonymkode: 5a87a...67d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke mulig. 

Anonymkode: 33a86...51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dere er ferdige. La henne få fred.

Anonymkode: a0a16...233

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et besøksforbud er ferdig, så er det meningen at stalkeren endelig har skjønt at offeret ikke vil ha noe som helst med han/henne å gjøre.

At du tror dere endelig kan bli sammen igjen etter besøksforbudet, vil jo bare føre til at hun må ha et nytt besøksforbud.

Anonymkode: 4c629...95e

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...