Gå til innhold

Avtalte date, men hørte ikke mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en fyr som er så av og på med interessen føler jeg. 

Først avtalte vi å møtes, så ble det kansellert pga han måtte ha dattera si. Helt greit det. 
Så avtalte vi pånytt igjen. Hørte ikke ifra han hele uken og da regner jeg med at daten er avlyst. Så jeg snakket ikke med han noe mer og møtte heller andre. 

Så spurte han om jeg hadde mistet interessen? Jeg skrev til han at han bør jo holde det han lover og holde kontakten med meg. Jeg sa at du viser jo ikke interesse mot meg så da møter jeg andre. Venter ikke på at han skal ta seg tid til å møte meg. 

Har nå møtt en annen og vi har kjempegod kjemi. Der holder vi daglig kontakt og møtes minst 1 gang i uken. 

Vært stille fra han andre nå lenge. Helt ærlig hadde jeg helt glemt han. 

Da spurte han igjen om jeg hadde mistet interessen. Da skrev jeg tilbake ja selvsagt mister jeg interessen når du ikke viser interesse. Da ble han sur og sa «ja du er vel en sånn dame som går for badboys.» 

Jeg orket ikke å respondere på det engang og slettet han. 

Er det så vanskelig å holde kontakt om dagene? Så enkelt som å spørre om hvordan man har det og vise litt interesse. Ikke forvente å få alt servert på sølvfat uten å gi litt. 

Anonymkode: 87dd4...830

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig rart ut, like greit å blokkere og glemme han her. Alle er heldigvis ikke slik, men ja.. man må kysse ganske mange frosker før man finner en prins🤷‍♀️

Anonymkode: fc1e4...2cc

• Liker 3
Skrevet

Hørte han fra deg, eller var du like stille? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres veldig rart ut, like greit å blokkere og glemme han her. Alle er heldigvis ikke slik, men ja.. man må kysse ganske mange frosker før man finner en prins🤷‍♀️

Anonymkode: fc1e4...2cc

Ja du har rett der 😂

Har heldigvis godt inntrykk av han andre jeg møter nå. 
Går fine turer, han betaler alt uten å kreve noe, han organiserer og planlegger datene. Lager mat hjemme og inviterer meg der. Er åpen og jordnær. Ryddig og ordentlig hjem. 
Har dype samtaler og han er støttende. 
Han fokuserer heller ikke på utseende. Gir meg komplimenter for min personlighet og ting jeg gjør. 

Men brent barn skyr ilden så han andre fikk jeg litt vibber av 😅 

ts

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (4 minutter siden):

Hørte han fra deg, eller var du like stille? 

Ja jeg prøvde å holde en samtale med han, men han svarte ikke og var ellers ganske kort. Prøvde å ha en telefonsamtale med han også for å bli litt bedre kjent. Hadde møtt en gang tidligere og jeg kjente det var vanskelig å føre en samtale med han. 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He just no that into you

Anonymkode: 9b2f5...9a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snakket med en fyr som er så av og på med interessen føler jeg. 

Først avtalte vi å møtes, så ble det kansellert pga han måtte ha dattera si. Helt greit det. 
Så avtalte vi pånytt igjen. Hørte ikke ifra han hele uken og da regner jeg med at daten er avlyst. Så jeg snakket ikke med han noe mer og møtte heller andre. 

Så spurte han om jeg hadde mistet interessen? Jeg skrev til han at han bør jo holde det han lover og holde kontakten med meg. Jeg sa at du viser jo ikke interesse mot meg så da møter jeg andre. Venter ikke på at han skal ta seg tid til å møte meg. 

Har nå møtt en annen og vi har kjempegod kjemi. Der holder vi daglig kontakt og møtes minst 1 gang i uken. 

Vært stille fra han andre nå lenge. Helt ærlig hadde jeg helt glemt han. 

Da spurte han igjen om jeg hadde mistet interessen. Da skrev jeg tilbake ja selvsagt mister jeg interessen når du ikke viser interesse. Da ble han sur og sa «ja du er vel en sånn dame som går for badboys.» 

Jeg orket ikke å respondere på det engang og slettet han. 

Er det så vanskelig å holde kontakt om dagene? Så enkelt som å spørre om hvordan man har det og vise litt interesse. Ikke forvente å få alt servert på sølvfat uten å gi litt. 

Som den over sier, så er han ikke spesielt interessert og du er praktisk når han ikke har noe bedre. Den kommentaren om badboys er bare at han furter.. Han trodde han kunne komme løpende tilbake til deg og er sur når du avviser han. 

Anonymkode: a36ed...110

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som den over sier, så er han ikke spesielt interessert og du er praktisk når han ikke har noe bedre. Den kommentaren om badboys er bare at han furter.. Han trodde han kunne komme løpende tilbake til deg og er sur når du avviser han. 

Anonymkode: a36ed...110

Ja tydeligvis tålte ikke han å bli avvist 😅

Gidder ikke å være en reserveløsning for han når han ikke har andre 🫣

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...