AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Vurderer å medbringe en god flaske vin til en STOR ute konsert der det selges både øl/vin og mat. Lovlig? Står ingenting om dette er lov eller ikke på nettsiden. Om det er forbudt, har du likevel gjort dette? Og har du ev gode og lure tips.. 😀 Anonymkode: 1cea7...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 De sjekker gjerne gjennom vesker / sekker på slike arrangement. Det er ikke tillatt å ha medbrakt på slike tilstelninger. Anonymkode: e731a...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvis det selges øl og vin der, så har de søkt om og fått skjenkebevilling. Da er det ikke lov å ha med medbrakt, og av respekt for arrangøren star du selvfølgelig ikke med noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. juni 2024 #4 Del Skrevet 3. juni 2024 Det er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. juni 2024 #5 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvis du vil risikere å bli fratatt vinen, så.. Får vel ikke ta med vann heller vanligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vurderer å medbringe en god flaske vin til en STOR ute konsert der det selges både øl/vin og mat. Lovlig? Står ingenting om dette er lov eller ikke på nettsiden. Om det er forbudt, har du likevel gjort dette? Og har du ev gode og lure tips.. 😀 Anonymkode: 1cea7...55b Det er ikke lov å drikke medbrakt alkohol på offentlig sted, så ikke lovlig, og heller ikke nødvendig å informere om. Arrangøren kan også miste skjenke bevilling dersom det blir oppdaget. Nei, ikke noe jeg ville ha gjort. Anonymkode: 6288f...0ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvor lyst har du til å se konserten? Er den vinflasken så viktig for deg at du tar sjansen på å bli bortvist i inngangen? Anonymkode: a51e2...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Del Skrevet 3. juni 2024 Helt ærlig, jeg hadde nok kanskje forsøkt å få den med meg på et vis. Men da kun hvis det er slik at det er mye styr å få kjøpt seg alkohol inne på konsertområdet. Noen steder må man enda kjøpe bonger et sted - laaaaang kø, og deretter stå i ny laaaaang kø for å kjøpe drikke. Men hvordan du skal få den inn, det vet ikke jeg. For de kan vel kroppsvisitere og sjekke veske og sekk. Anonymkode: b0a50...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå