AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Vi er et par som skal på noen dagers bilferie. Reiser ut fra Oslo. Kan noen anbefale fine steder i Sverige? Ikke gøteborg, for der har jeg vært veldig mange ganger (veldig fin by). Har lurt på stockholm, men vet ikke helt, kanskje litt mindre steder er like aktuelt. Vi liker rusle rundt, spise god mat, shoppe litt (gjerne bruktbutikker). Må være litt og se, ikke bare et bittelite sted med en kafé og tre butikker😊 Noen anbefalinger? Anonymkode: 53efb...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Karlstad er veldig koselig by, var der i pinsen. Har mange kafeer, restauranter og butikker. Ligger ved en stor elv og mye grøntområder rundt. Veldig pent og flere ting å se og gjøre ellers også som kunstmuseum, folkemuseum, badeland og båtbusser på elven og innsjøen Venaren. Kan anbefales! Anonymkode: 26d64...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Karlstad er veldig koselig by, var der i pinsen. Har mange kafeer, restauranter og butikker. Ligger ved en stor elv og mye grøntområder rundt. Veldig pent og flere ting å se og gjøre ellers også som kunstmuseum, folkemuseum, badeland og båtbusser på elven og innsjøen Venaren. Kan anbefales! Anonymkode: 26d64...2de Jeg gikk inn i tråden for å anbefale Karlstad 😀 En veldig koselig by. Anonymkode: c42af...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Del Skrevet 3. juni 2024 Tusen takk for tips. Er det såpass størrelse på Karlstad at vi bør ha to overnattinger? Er det en annen by i rimelig avstand der vi evt kan ta en tredje overnatting? Anonymkode: 53efb...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Del Skrevet 3. juni 2024 Örebro er en veldig fin by. Ligger en times tid fra Stockholm, så veldig greit å besøke begge byene. Anonymkode: f4c89...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Del Skrevet 3. juni 2024 Marstrand, Käringön, Fjellbacka… Vestkysten er full av slike perler! Og en sving innom Gøteborg er aldri feil heller. Anonymkode: 67a07...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 3. juni 2024 #7 Del Skrevet 3. juni 2024 Malmö, men det er temmelig hett der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 3. juni 2024 #8 Del Skrevet 3. juni 2024 Sveg og Linsell... You don't know what your missing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 4. juni 2024 #9 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg hadde dratt til Malmø. Og når vi hadde kommet så langt, hadde det bare vært dumt å ikke fortsette over brua og dratt til København i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Del Skrevet 4. juni 2024 Min favoritt er Lund. En av de koseligste byer jeg har vært i i Europa. Ellers er Ystad er fint, lite og koselig med flotte strender. Uppsala er også en fin by, og ene av Sveriges eldste Anonymkode: c6953...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #11 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 19.49): Jeg gikk inn i tråden for å anbefale Karlstad 😀 En veldig koselig by. Anonymkode: c42af...5c0 Enig + at Värmland og Dalarna har de triveligste Svenskene. Så jeg kan også anbefale Borlänge. Anonymkode: b0205...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #12 Del Skrevet 6. juni 2024 Takk for alle svar! Vi satser på en tur til Karlstad. Derfra videre til enten Gøteborg (men der har jeg som sagt vært mye) evt Ørebro. Tenker å holde oss litt i den delen. Ned mot Malmø kunne også vært fint, men da ville jeg også dratt over til København og tiden strekker ikke til for det denne gangen. Anonymkode: 53efb...515 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 19.49): Jeg gikk inn i tråden for å anbefale Karlstad 😀 En veldig koselig by. Anonymkode: c42af...5c0 Beckham var der mulig også! Anonymkode: 2262e...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 19.21): Karlstad er veldig koselig by, var der i pinsen. Har mange kafeer, restauranter og butikker. Ligger ved en stor elv og mye grøntområder rundt. Veldig pent og flere ting å se og gjøre ellers også som kunstmuseum, folkemuseum, badeland og båtbusser på elven og innsjøen Venaren. Kan anbefales! Anonymkode: 26d64...2de Kan også anbefale Mariebergskogen. Anonymkode: 9bc75...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 21.13): Tusen takk for tips. Er det såpass størrelse på Karlstad at vi bør ha to overnattinger? Er det en annen by i rimelig avstand der vi evt kan ta en tredje overnatting? Anonymkode: 53efb...515 Ja, Karlstad er stor nok for to overnattinger og mer til. Vi var der to overnattinger og jeg følte vi kunne vært der lenger. Har lyst til å reise tilbake dit. Anonymkode: 26d64...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå