-venter- Skrevet 3. juni 2024 #1 Del Skrevet 3. juni 2024 Hvor ville du reist om du hadde en hos slump å reise for i jula og hadde fri tre uker? To voksne og to tweens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Del Skrevet 3. juni 2024 Over jul med tweens, hele tre uker, ville det blitt Australia + New Zealand. Perfekt sesong, og et sted man trenger minst tre uker til. Ikke ofte man får en slik mulighet. Anonymkode: 8b89a...3cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Del Skrevet 4. juni 2024 Argentina og Brazil Anonymkode: 0394e...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Del Skrevet 4. juni 2024 Japan Anonymkode: 9c8fe...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Japan Anonymkode: 9c8fe...8e4 Jeg holdt på å skrive Japan. En av mine favorittdestinasjoner. Men i Japan får du gjort mye på 1-2 uker. Det å ha 3 uker er det veldig sjeldent man har, derfor jeg tenker ulike destinasjoner i Australia og NZ. Men absolutt enig i at Japan trumfer disse landene også for meg om dette er en "once in a lifetime" tur. Ville da kombinert med Sør-Korea, starte i Tokyo, tog sørover, båt over til Busan, tog gjenno landet,fly hjem fra Seoul. Anonymkode: 8b89a...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg ville reist til Sørøst Asia! Anonymkode: c7983...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Del Skrevet 5. juni 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holdt på å skrive Japan. En av mine favorittdestinasjoner. Men i Japan får du gjort mye på 1-2 uker. Det å ha 3 uker er det veldig sjeldent man har, derfor jeg tenker ulike destinasjoner i Australia og NZ. Men absolutt enig i at Japan trumfer disse landene også for meg om dette er en "once in a lifetime" tur. Ville da kombinert med Sør-Korea, starte i Tokyo, tog sørover, båt over til Busan, tog gjenno landet,fly hjem fra Seoul. Anonymkode: 8b89a...3cb Næh, jeg kunne godt vært et år i Japan og likevel følt at det ikke var nok. Tre uker er ingenting om man vil se litt mer enn bare turistruta Tokyo - Kyoto - Osaka - Nara. Jeg har vært fem ganger i Japan, nesten en måned hver gang, og det er ikke noe problem å fylle tiden. Også masse spennende å gjøre for ungdom. Anonymkode: 9c8fe...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #8 Del Skrevet 5. juni 2024 Jeg er så kjedelig at jeg hadde reist til Miami og dratt på cruise i midtuka. Anonymkode: 02ee0...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 5. juni 2024 #9 Del Skrevet 5. juni 2024 Sør-Afrika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #10 Del Skrevet 5. juni 2024 9 minutter siden, Stjertmeis said: Sør-Afrika! Dette kombinert med Namibia hadde også vært veldig spennende. Drømmer selv om safari i Namibia også ned til Cape Town og området der. Ikke like trygt som Japan og Australia da. Anonymkode: 9c8fe...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #11 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Næh, jeg kunne godt vært et år i Japan og likevel følt at det ikke var nok. Tre uker er ingenting om man vil se litt mer enn bare turistruta Tokyo - Kyoto - Osaka - Nara. Jeg har vært fem ganger i Japan, nesten en måned hver gang, og det er ikke noe problem å fylle tiden. Også masse spennende å gjøre for ungdom. Anonymkode: 9c8fe...8e4 Enig i den. Og jeg skriver jo at det er en favoritt over Australia. Men ønsker å gi TS innsikt i ulike vurderinger. Det er ikke mange ganger i livet man kan ta tre uker sammenhengende, og det behøver man for å virkelig oppleve Australia og NZ. Japan har jeg vært til 4 ganger nå, 1-2 uker om gangen. Anonymkode: 8b89a...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #12 Del Skrevet 5. juni 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i den. Og jeg skriver jo at det er en favoritt over Australia. Men ønsker å gi TS innsikt i ulike vurderinger. Det er ikke mange ganger i livet man kan ta tre uker sammenhengende, og det behøver man for å virkelig oppleve Australia og NZ. Japan har jeg vært til 4 ganger nå, 1-2 uker om gangen. Anonymkode: 8b89a...3cb Joda, det er jeg enig i, Australia er en lang reise. Om dette er eneste muligheten på sikt til å ha så lang ferie, så er det et bra valg, men nå er også Australia ganske fint å besøke når vi har sommerferie i Norge, da er det ofte varmt og ubehagelig i Japan. Været her er jo også viktig. Mye av Australia er ekstremt varmt i juli, mens Japan kan være ganske kjølig. Om det blir Japan, anbefaler jeg Okinawa. Jeg var der nå i desember, og været var helt flott. Anonymkode: 9c8fe...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #13 Del Skrevet 5. juni 2024 Bahamas Anonymkode: 79d0c...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Del Skrevet 5. juni 2024 Med tweens ville jeg vurdert USA, blant annet Orlando og Disney World/Universal studios. Hurricane season er ferdig og det er masse fine juleaktiviteter i parkene samtidig som det ikke er i den verste høysesongen heller. Med så mange uker tilgjengelig rekker dere også å dra andre steder i USA også. Jeg ville kombinert med NY, for da får man litt forskjellig, både julestemning og mer varme. Men kommer jo helt an på hva man liker og er interessert i også. Jeg personlig hadde nok syntes at Japan og øst-Asia generelt var like spennende, men ville sjekket interessen fra barnas side før jeg bestilte i alle fall. Det er veldig gøy å reise med større unger, men tweens kan jo være litt ustabile også. Anonymkode: c241e...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #15 Del Skrevet 5. juni 2024 Costa Rica har masse å by på. På tre uker er det tid til å reise rundt og oppleve litt forskjellig, både natur, dyreliv, strender, bading i varme kilder og morsomme aktiviter som rafting og ziplinepark. Anbefaler spesielt ziplineparken i Monteverde. Anonymkode: 9ac7e...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #16 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Med tweens ville jeg vurdert USA, blant annet Orlando og Disney World/Universal studios. Hurricane season er ferdig og det er masse fine juleaktiviteter i parkene samtidig som det ikke er i den verste høysesongen heller. Med så mange uker tilgjengelig rekker dere også å dra andre steder i USA også. Jeg ville kombinert med NY, for da får man litt forskjellig, både julestemning og mer varme. Men kommer jo helt an på hva man liker og er interessert i også. Jeg personlig hadde nok syntes at Japan og øst-Asia generelt var like spennende, men ville sjekket interessen fra barnas side før jeg bestilte i alle fall. Det er veldig gøy å reise med større unger, men tweens kan jo være litt ustabile også. Anonymkode: c241e...f13 De er i perfekt alder for roadtrip westcoast, LA, Universal, Vegas, Yosemite, San Fransisco. Men det er iskaldt på den årstiden. Florida kan være ok, men man risikerer også ganske kjølige temperaturer da det er midt på vinteren. Et annet aber akkurat nå er prisnivået. Må ut med minst 3000 natta for et passe ok hotellrom de fleste sentrale steder, mer med fire i familien. Anonymkode: 8b89a...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 5. juni 2024 #17 Del Skrevet 5. juni 2024 Hadde reist til Maldivene, Seychellene eller Mauritius. Muligens ABC øyene. Rarotonga og Aitutaki frister også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 5. juni 2024 #18 Del Skrevet 5. juni 2024 Mexico hadde vært spennende tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #19 Del Skrevet 5. juni 2024 Øyhopping i Thailand eller Filippinene India Brasil Mexico Australia og New Zealand New York Anonymkode: 70a95...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #20 Del Skrevet 5. juni 2024 -venter- skrev (På 3.6.2024 den 17.04): Hvor ville du reist om du hadde en hos slump å reise for i jula og hadde fri tre uker? To voksne og to tweens. Indokina Anonymkode: 3856a...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå