Gå til innhold

Hvordan reagerer de du kjenner på å bli avvist når de endelig ber om en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tre bekjente har siste året blitt avvist av det motsatte kjønn når de endelig har spurt om å ta en kopp kaffe, og hver for seg har de samme kommet med sure kommentarer etterpå blant annet på at hen var sikkert homo eller lesbisk. Dette er mennesker som man kjente via jobb eller hobby. Ikke helt fremmede.

Hva syns du om at noen sier slikt om andre kun fordi de ikke fikk en date? 

Anonymkode: 02795...07b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde svart at når de er så jævla dømmende og nedsettende så er det ikke rart de blir avvist.. 

Anonymkode: 6b114...6e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, har fått høre at jeg må være lesbisk fordi jeg avviser menn og damer. Tåler man ikke å få ett nei så er det ett rødt flagg, sier mer om dem. 

Anonymkode: b8dd5...349

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hadde svart at når de er så jævla dømmende og nedsettende så er det ikke rart de blir avvist.. 

Anonymkode: 6b114...6e5

Skal si det neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Manglende sosial forståelse og sårt ego.

Anonymkode: f16fe...a05

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tre bekjente har siste året blitt avvist av det motsatte kjønn når de endelig har spurt om å ta en kopp kaffe, og hver for seg har de samme kommet med sure kommentarer etterpå blant annet på at hen var sikkert homo eller lesbisk. Dette er mennesker som man kjente via jobb eller hobby. Ikke helt fremmede.

Hva syns du om at noen sier slikt om andre kun fordi de ikke fikk en date? 

Det er bare såret stolthet, ikke noe å reagere på. Folk må jo få takle en avvisning på den måten de ønsker og trenger. Men det du ser her er jo tre stk som prøver å skjule at de er såret og prøver å late som noe annet. 
Jeg hadde i alle fall tenkt at dette var tre stk som fikk seg en knekk, og prøver å la det minst mulig påvirke en nedadgående selvtillit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...