AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Kjæresten min i ett år nå, har en del kontakt med andre menn som hun kjente fra før vi ble sammen. Én har hun datet litt. Han fikk jeg vite fikset bilen hennes mens hun nylig var på utenlandstur. Samme manns mor lagde kake til hennes datters konfirmasjon nå nylig. Han er visst "en veldig snill mann som har stilt opp mye for henne og datteren". En annen mann, som har uttrykt at han har lyst på å ta henne med i swingersmiljøet, snakker hun med nå og da. De har tidliger møttes for kaffe nå og da. Og det er et par til som er litt perifere bekjentskaper. Har nok vært noe dating der også én eller annen gang. Jeg gjorde det faktisk slutt med henne i fjor høst etter at hun var på båttur med overnatting, med han som vil ha henne med i swingersmiljøet. Fikk ikke vite før dagen etterpå at det bare var de to. Hun har bedyret at hun har null interesse i han. Vi ble sammen igjen etter et par uker. Litt andre småting har det også vært. Hva dreier dette seg om? Hun uttrykker mye kjærlighet til meg, mitt barn og min familie. Er veldig oppmerksom, hjelpfull. Hun sier hun elsker meg over alt på denne jord. Jeg tror henne. Men, allikevel, hva er det med folk som må ha kontakt med andre når i et forhold? Jeg sier hva jeg mener om alt dette, men det blir lett dårlig stemning hvor jeg blir kategorisert som unormalt sjalu. Anonymkode: 500df...727
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Å reagere på dette er langt ifra å være sjalu, det er helt normal reaksjon. Hun har åpenbart helt andre grenser enn deg, og du må da velge om dette er noe du kan akseptere eller ikke, for at hun forandrer seg er det lite sjanse for. Selv opplevd lignende dame, og det endte med hun var utro, så ja.. Anonymkode: a6bd4...ff2 5 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 "bare tatt en kaffe med...en fra swingersmiljøet". Jøss, gjør de sånne uskyldige ting også? Hadde bare avsluttet hele relasjonen, hun utnytter menn for deres godhet, og du er neste offer i rekken. Anonymkode: fb443...96a 2 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Jeg finnes ikke sjalu, men det der hadde jeg aldri godtatt. Det handler om respekt for partners følelser.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Den dama der er ingenting å samle på. Hun vil ha i pose og sekk Anonymkode: 7f196...f61 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Ser ut som du er nødt til å ta et valg her. Du kan si hva du mener, men du kan ikke bestemme over hva hun velger. Derimot kan du bestemme deg for hva du skal gjøre nå som dette har sunket inn. Kan du ikke leve med det, så gå ut av forholdet og finn deg en annen dame. De aller fleste kutter ut kontakten med ekser. Særlig om de ikke har barn med dem, og ihvertfall når det er episoder der du får vite ting i etterkant. Nr 1 høres ut som hel ved, så kanskje det ikke er en fare der. Nr 2 derimot og hun har holdt kontakten.. Uhu.. Som sagt, du må tydeligvis foreta et valg. Anonymkode: cd4b4...c46 1 1
Blåbærrips Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 ZarahSweet skrev (7 minutter siden): Jeg finnes ikke sjalu, men det der hadde jeg aldri godtatt. Det handler om respekt for partners følelser. Jeg hadde heller ikke godtatt dette.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 Hjelpfull??? Understreker at dette har null troverdighet 🤣 Anonymkode: 9a607...85e
Ava+, Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 Dette hadde jeg hatt ingen toleranse for. Hun har ikke respekt for dine følelser og forholdet deres. Jeg hadde gått om hun ikke hadde kuttet kontakt med disse mennene. Platonisk eller ei, spiller ingen rolle. Faren er stor for at ting skjer bak din rygg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 Skaff deg en latina, de har mer respekt for mennene sine. Norge kvinner har ikke respekt og det er om å gjøre å gjøre oss sjalu. Fikk meg ny dame fra latin amerika, aldri følt meg mer elsket Anonymkode: 10f10...c56
Gammelsmurfen Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skaff deg en latina, de har mer respekt for mennene sine. Norge kvinner har ikke respekt og det er om å gjøre å gjøre oss sjalu. Fikk meg ny dame fra latin amerika, aldri følt meg mer elsket Anonymkode: 10f10...c56 Latinske damer er vel rimelig temperamentsfulle ..😄 Endret 4. juni 2024 av Gammelsmurfen 1
Fremmed fugl Skrevet 4. juni 2024 #12 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): "bare tatt en kaffe med...en fra swingersmiljøet". Jøss, gjør de sånne uskyldige ting også? Hadde bare avsluttet hele relasjonen, hun utnytter menn for deres godhet, og du er neste offer i rekken. Anonymkode: fb443...96a Swingers er som vanlige mennesker, som ikke prøver seg på alt og alle uten bruk av sosiale antenner. Men her hadde mannen prøvd å rekruttere henne til seksuelle aktiviteter, så er enig i at med den utgangspunktet så burde kjæresten til TS sette tydelige grenser, som å ikke bli med på båttur med overnatting, når hun har kjæreste. TS det kan være at din kjæreste kun er litt naiv og glad i sosial bekreftelse, men hun vil leke med ilden i et forhold med dette. Så må du bestemme deg hva du tåler av usikkerhet og ta en reflektert samtale med henne om hva hun ønsker å prioritere, sosial bekreftelse fra diverse menn... Eller bedre muligheter til en god langvarig kjæresterelasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Skrevet 4. juni 2024 For min del hadde jeg også venner av det mannlige kjønn da jeg ble sammen med mannen min. De var venner av en grunn, hadde jeg ville noe mer hadde vi jo vært samme eller noe. Mannen min var veldig sjalu da, men det hjalp å bli kjent. Anonymkode: 19b1a...fea 1
KallePils Skrevet 4. juni 2024 #14 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjæresten min i ett år nå, har en del kontakt med andre menn som hun kjente fra før vi ble sammen. Én har hun datet litt. Han fikk jeg vite fikset bilen hennes mens hun nylig var på utenlandstur. Samme manns mor lagde kake til hennes datters konfirmasjon nå nylig. Han er visst "en veldig snill mann som har stilt opp mye for henne og datteren". En annen mann, som har uttrykt at han har lyst på å ta henne med i swingersmiljøet, snakker hun med nå og da. De har tidliger møttes for kaffe nå og da. Og det er et par til som er litt perifere bekjentskaper. Har nok vært noe dating der også én eller annen gang. Jeg gjorde det faktisk slutt med henne i fjor høst etter at hun var på båttur med overnatting, med han som vil ha henne med i swingersmiljøet. Fikk ikke vite før dagen etterpå at det bare var de to. Hun har bedyret at hun har null interesse i han. Vi ble sammen igjen etter et par uker. Litt andre småting har det også vært. Hva dreier dette seg om? Hun uttrykker mye kjærlighet til meg, mitt barn og min familie. Er veldig oppmerksom, hjelpfull. Hun sier hun elsker meg over alt på denne jord. Jeg tror henne. Men, allikevel, hva er det med folk som må ha kontakt med andre når i et forhold? Jeg sier hva jeg mener om alt dette, men det blir lett dårlig stemning hvor jeg blir kategorisert som unormalt sjalu. Anonymkode: 500df...727 Men I helvete… hvorfor gidder du dette? 😂 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #15 Skrevet 4. juni 2024 Hun leker med ilden og dette hadde jeg ikke orket. TS er ikke mer enn "normalt" bekymret og sjalu så dette er hennes feil. Anonymkode: f52f0...3ee
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #16 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjæresten min i ett år nå, har en del kontakt med andre menn som hun kjente fra før vi ble sammen. Én har hun datet litt. Han fikk jeg vite fikset bilen hennes mens hun nylig var på utenlandstur. Samme manns mor lagde kake til hennes datters konfirmasjon nå nylig. Han er visst "en veldig snill mann som har stilt opp mye for henne og datteren". En annen mann, som har uttrykt at han har lyst på å ta henne med i swingersmiljøet, snakker hun med nå og da. De har tidliger møttes for kaffe nå og da. Og det er et par til som er litt perifere bekjentskaper. Har nok vært noe dating der også én eller annen gang. Jeg gjorde det faktisk slutt med henne i fjor høst etter at hun var på båttur med overnatting, med han som vil ha henne med i swingersmiljøet. Fikk ikke vite før dagen etterpå at det bare var de to. Hun har bedyret at hun har null interesse i han. Vi ble sammen igjen etter et par uker. Litt andre småting har det også vært. Hva dreier dette seg om? Hun uttrykker mye kjærlighet til meg, mitt barn og min familie. Er veldig oppmerksom, hjelpfull. Hun sier hun elsker meg over alt på denne jord. Jeg tror henne. Men, allikevel, hva er det med folk som må ha kontakt med andre når i et forhold? Jeg sier hva jeg mener om alt dette, men det blir lett dårlig stemning hvor jeg blir kategorisert som unormalt sjalu. Anonymkode: 500df...727 Det største problemet her er ikke hva kjæresten din har gjort, det er at du er sammen med noen som har behov for å være sammen med andre menn alene om natten. Med mindre du ønsker et åpent forhold, så må du jo ta konsekvensene, og stoppe å problematisere henne. Det er du som må ta tak i dette, og gjøre noe med situasjonen. Hun er selvfølgelig fornøyd, får kuk fra forskjellige menn stadig vekk. Ta deg sammen, og gjør det du må, altså å gå videre med livet ditt uten henne. Anonymkode: 0deb6...7d5 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #17 Skrevet 4. juni 2024 Skjuler hun kontaktene sine bak din rygg? Viss ikke, er hun ikke interessert i noe mer med disse mennene. Men jeg hadde bedt henne å dysse ned kontakten/samværet. Viss det er for mye for deg. Da skal hun gjøre det. Viss ikke, må du kutte henne ut. Anonymkode: dc914...157 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #18 Skrevet 4. juni 2024 Du er jo så naiv og hun vet det. Så hun helt åpenlyst knuller andre menn foran øynene dine. Anonymkode: 59862...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #19 Skrevet 4. juni 2024 Det der er å gå over grensen, og veldig respektløst! Jeg har selv 3 mannlige venner jeg har kjent siden barndommen, er nå 52, så det blir noen år. Vi snakkes nå og da, tar en kaffe og en prat hvis vi tilfeldig møtes i byen, men ikke noe vi avtaler. Møtes i sosiale sammenhenger noen ganger i året. Tror denne kjæresten din liker oppmerksomheten, og vil ikke gi slipp på det... da er det opp til deg å gi slipp på henne. Anonymkode: f4dd8...2dc
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #20 Skrevet 4. juni 2024 Hun er en madrass som har holdt mange beta orbiters på gress for å utnytte dem. Dame av kaliber det her hører jeg. Anonymkode: 44d1f...ea8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå