AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Del Skrevet 3. juni La inn "bud" på oppgitt pris. Sende også en melding. Ser at meldingen er lest, men selger gadd hverken godkjenne kjøpet eller avvise det. Så etter 48 timer ble det automatisk slettet. Hva er det med folk på finn? 😠 Anonymkode: 5e8bb...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni Kan det være at de allerede hadde en kjøper? Anonymkode: ca936...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Del Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): La inn "bud" på oppgitt pris. Sende også en melding. Ser at meldingen er lest, men selger gadd hverken godkjenne kjøpet eller avvise det. Så etter 48 timer ble det automatisk slettet. Hva er det med folk på finn? 😠 Anonymkode: 5e8bb...15d Ut i fra det du skriver så har du hatt én negativ hendelse med fiks ferdig, og nå er det noe galt med med alle selgere på finn? Kanskje er det så enkelt at selgeren glemte å svare innen fristen. Djises. Anonymkode: cb85e...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #4 Del Skrevet 3. juni Elsker fiks ferdig, da slipper jeg å skrive med fremmende om at jeg er interessert i å kjøpe, å ja så flott, bla bla bla bla Anonymkode: 4c5ce...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #5 Del Skrevet 3. juni 3 hours ago, AnonymBruker said: Kan det være at de allerede hadde en kjøper? Anonymkode: ca936...70c Jeg bestille etter bare et par timer. Og annonsen ligger fortsatt ute etter en uke. Anonymkode: 5e8bb...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #6 Del Skrevet 3. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje er det så enkelt at selgeren glemte å svare innen fristen. Djises. Anonymkode: cb85e...287 Sikkert... Anonymkode: 5e8bb...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå