Gå til innhold

Hva har du opplevd når du har kuttet kontakt med noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har de gjort etterpå, rettet mot deg? Og hvordan responderte du?

Jeg kuttet ut en tidligere kollega, forklarte grundig hvorfor, og fikk roser og konfekt på døra.

Dette sendte jeg i retur. Fikk så sms med spørsmål: Hvorfor!?

Det svarte jeg ikke på og blokkerte over alt.

Anonymkode: f0281...718

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har stort sett bare ikke fått respons. Greia er at det kanskje ikke er sunt å bare kutte kontakt helt. Man kan ende opp med å gruble veldig på hva de man har kuttet kontakten med tenker. Men hvis personen har vært veldig ugrei så er det best å kutte kontakten.

Anonymkode: 75f0d...bae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kuttet kontakten helt etter at jeg rakte ut hånden og sendte meldinger og snapper, spurte om hun ville være med på tur og sånn men hun var bare kald tilbake. Så da gadd jeg ikke mer. Fikk høre av en annen at hun var så lei seg over at jeg ikke tok mer kontakt men jeg følte bare kald skulder uansett. Nå er alt ødelagt og jeg vil aldri ha noe med dette mennesket igjen. Grunnen til det ble ferdig med vennskapet var fordi hun mente jeg hadde satt ut rykter om typen hennes var utro bak ryggen hennes (stemte ikke). 

Anonymkode: 79da9...75f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som jeg kuttet kontakten med, men det var ikke med vilje. Jeg sliter veldig psykisk og var i en langvarig ekstra dårlig periode da og orket ikke svare. Dagene ble til uker og ukene til måneder. Til slutt turte jeg ikke å svare (har sosial angst i tillegg til tung depresjon) siden det hadde gått så lang tid og jeg tenkte at hun sikkert hadde det bedre uten meg. Fikk aldri noe svar tilbake, men jeg hadde ikke fortjent noe svar heller. Tenker ofte på henne og håper hun har det bra 💜 Savner henne ofte, men tør ikke skrive til henne. Tror hun har det bedre uten meg. Vi har aldri møtt hverandre, men skrev med hverandre i flere år. 

Anonymkode: d12fe...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...