AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Er så mange her inne som har så gode tips, så jeg prøver. Jeg har så veldig fet hud i pannen, blir helt oljete hele tiden, hele dagene. Er så lei av å ha det slik også, så tenker jeg prøver å høre her inne, om noen har funnet noe som hjelper mot det? Jeg renser huden og alt det der også, prøvd forskjellige ting uten at det hjelper. Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Anbefaler at du finner et godt merke, feks Roche Posay. De har produkter for ulike hudtyper. Anonymkode: 81820...e54 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Isotretinoin😁 Anonymkode: 1c09b...81b Det brukes mot akne. Anonymkode: 81820...e54
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Isotretinoin😁 Anonymkode: 1c09b...81b Har du prøvd dette selv og det funker mot fet hud?😊 Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Syrer skal jo fungere. Jeg måtte ha iso. Anonymkode: 7f023...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 Ville forsøkt syre. Disse er gode, sammen med den ene rensen og serumet i samme merke https://beths.no/zo-complexion-renewal-pads.html Anonymkode: 63a91...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syrer skal jo fungere. Jeg måtte ha iso. Anonymkode: 7f023...e9a Hva er iso? Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er iso? Anonymkode: d5580...a6e Isotretinoin Anonymkode: 7f023...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Isotretinoin Anonymkode: 7f023...e9a Hvordan virker det? Er det en krem du smører på eller?😊 Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #11 Skrevet 3. juni 2024 RMS "Unpowder". Silica-pudder som gir en matt finish. Jeg bruker ikke sminke utenom dette pudderet som gir litt air-brushed hud. Anonymkode: 9d85a...3df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #12 Skrevet 3. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan virker det? Er det en krem du smører på eller?😊 Anonymkode: d5580...a6e Fås kun av hudlege. Må mer til for å gå det skrevet ut enn fet hud. Typ, byller i hele trynet. Anonymkode: 9d85a...3df
megda Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 huden lages innenfra og ut og det er hva du spiser og drikker som påvirker huden din. dersom du forer en hund eller en plante med dårlig næring blir ikke sjuskete i lengden.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fås kun av hudlege. Må mer til for å gå det skrevet ut enn fet hud. Typ, byller i hele trynet. Anonymkode: 9d85a...3df Det er en veldig sterk tablettkur. Nei, du må ikke ha byller i hele ansiktet. Mange går på iso for nupper, rosacea, akne osv. Det hjelper veldig på talgproduksjon, men jeg tror TS ville fått en talgregulerende krem av hudlege til forsøk først (epiduo f.eks.) Anonymkode: 7f023...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 megda skrev (50 minutter siden): huden lages innenfra og ut og det er hva du spiser og drikker som påvirker huden din. dersom du forer en hund eller en plante med dårlig næring blir ikke sjuskete i lengden. Så for ikke så lenge siden en plass, der de skrev at det var bare tull at huden ble påvirket av hva en spiser. Jeg har ekstremt fet/oljete hud i pannen. Veldig tørr nederst i ansiktet, mye kviser, hudormer og store porer. Samme hvor sunn jeg er, tar alt av vitaminer, drikke nok vann osv.. så er huden lik i ansiktet. Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 Sov med Stopp24 el. i panna noen dager i uka. Eneste som hjelper fet hud. Som fuktighetskrem fungerer Effaclair Matte fra La Roche Posay. Anonymkode: 75e32...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så for ikke så lenge siden en plass, der de skrev at det var bare tull at huden ble påvirket av hva en spiser. Jeg har ekstremt fet/oljete hud i pannen. Veldig tørr nederst i ansiktet, mye kviser, hudormer og store porer. Samme hvor sunn jeg er, tar alt av vitaminer, drikke nok vann osv.. så er huden lik i ansiktet. Anonymkode: d5580...a6e Vel, det stemmer ikke. Sunn er ikke nødvendigvis det du antar er sunt. Om du ikke tåler melk, så er melk usunt for deg, uavhengig av hvor sunt kostrådene sier at melk er. F.eks. Huden er ditt største organ, og hvis du får i deg noe du ikke tåler (uansett om det er "sunt") så vil avfallsstoffene filtreres ut her. Det resulterer i ubalanse, som gir tørr/fet hud, kviser, hudormer osv. Anonymkode: 7f023...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, det stemmer ikke. Sunn er ikke nødvendigvis det du antar er sunt. Om du ikke tåler melk, så er melk usunt for deg, uavhengig av hvor sunt kostrådene sier at melk er. F.eks. Huden er ditt største organ, og hvis du får i deg noe du ikke tåler (uansett om det er "sunt") så vil avfallsstoffene filtreres ut her. Det resulterer i ubalanse, som gir tørr/fet hud, kviser, hudormer osv. Anonymkode: 7f023...e9a Jeg har ikke allergier mot noe, så da er det litt vanskelig at huden min skal bli påvirket av det jeg spiser🤔 Anonymkode: d5580...a6e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke allergier mot noe, så da er det litt vanskelig at huden min skal bli påvirket av det jeg spiser🤔 Anonymkode: d5580...a6e Det må ikke være allergi, men det er åpenbart noe kroppen din ikke liker og reagerer på. Anonymkode: 7f023...e9a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vel, det stemmer ikke. Sunn er ikke nødvendigvis det du antar er sunt. Om du ikke tåler melk, så er melk usunt for deg, uavhengig av hvor sunt kostrådene sier at melk er. F.eks. Huden er ditt største organ, og hvis du får i deg noe du ikke tåler (uansett om det er "sunt") så vil avfallsstoffene filtreres ut her. Det resulterer i ubalanse, som gir tørr/fet hud, kviser, hudormer osv. Anonymkode: 7f023...e9a Den der kostholdsteorien du forfekter er utdatert. Anonymkode: 81820...e54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå