AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Litt sår hals, kjennes ut som jeg har en klump i svelget med stråling til ører. Litt vondt i øret å sår hals.Forkjølelsesymptomer. Men jeg blir ikke forkjølet. Hva kan det være?Det har vært slik i lang tid. Anonymkode: f80b0...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Det er nok bare "noe" som prøver seg... er mye som virrer rundt omkring. Opplever det samme relativt ofte selv. Anonymkode: eb523...6eb 1
Mezzosoprena Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Litt sår hals, kjennes ut som jeg har en klump i svelget med stråling til ører. Litt vondt i øret å sår hals.Forkjølelsesymptomer. Men jeg blir ikke forkjølet. Hva kan det være?Det har vært slik i lang tid. Anonymkode: f80b0...d1f Du holder nok faktisk på å bli syk, men så bekjemper immunforsvaret ditt det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Jeg opplever også det, og tolker det som at immunforsvaret mitt fikser det før sykdommen bryter ordentlig ut. Tidligere mener jeg å huske at når jeg kjente på dette, særlig sår hals, så kunne jeg være ganske sikker på at det var starten på en relativt heftig forkjølelse. Jeg begynte å jobbe i barnehage for noen år siden, og teorien min er at jeg er utsatt for alt mulig rart hele tiden nå i motsetning til før, og immunforsvaret mitt slår ned det meste av det. Ellers har jeg nettopp skjønt at jeg er allergisk, og ikke konstant veldig mildt forkjølet hver eneste vår. Anonymkode: 9e00d...9a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Hvor lenge har det vart da? Det kan være sykdom som bare ikke utvikler seg som andre sier eller det kan være feks problemer med sjoldsbruskjertelen eller det kan være reflux som har ført til spiserørsbetennelse eller kanskje noe annet galt... Har det gått lang tid så kan du jo ta en tur til fastlegen Anonymkode: 54f1b...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Samme her, hatt det slik av og på lenge. Vi kommer nok i kontakt med bittelitt virus og så bekjemper kroppen det før vi blir ordentlig syke. Anonymkode: 2abd3...69b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #7 Skrevet 4. juni 2024 Har hatt det slik siden jeg hadde covid for drøyt to år siden, og ikke kommet meg tilbake der jeg var før jeg ble syk. Fatigue mange dager, og nesten alltid sykdomsfølelse i kroppen 🙁 Ikke i jobb pga dette Anonymkode: ab4f4...645 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #8 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Litt sår hals, kjennes ut som jeg har en klump i svelget med stråling til ører. Litt vondt i øret å sår hals.Forkjølelsesymptomer. Men jeg blir ikke forkjølet. Hva kan det være?Det har vært slik i lang tid. Anonymkode: f80b0...d1f Stress? Om det er bare psykologisk eller (også) fysiologisk, er ikke mulig å si. Veldig typisk for de som sliter med utmattelse, dette er kroppens måte å tvinge deg til å slappe av, du har dratt det for langt. Ofte stritter vi bare imot, for det passer ikke å endre på noe i livet, men da kan det hende det smeller ❤️ Anonymkode: 86a2d...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #9 Skrevet 4. juni 2024 Jeg får det sånn når jeg har eggløsning. Føles som influensa bryter ut men så går det over etter 1-3 dager Anonymkode: 33728...9f3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #10 Skrevet 4. juni 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får det sånn når jeg har eggløsning. Føles som influensa bryter ut men så går det over etter 1-3 dager Anonymkode: 33728...9f3 Kan oppleve det samme, også rett før menstruasjon. Ellers i perioder med mye stress (og de har det vært litt for mange av de siste årene) Anonymkode: 96f5f...ce0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #11 Skrevet 4. juni 2024 Jeg får også det med jevne mellomrom og har alltid lurt på hva det er. Blir varm, verker i ledd, litt sår hals og hoste, føler meg syk. Også noen timer senere går det over. Anonymkode: caf34...82d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #12 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg får også det med jevne mellomrom og har alltid lurt på hva det er. Blir varm, verker i ledd, litt sår hals og hoste, føler meg syk. Også noen timer senere går det over. Anonymkode: caf34...82d Logger du syklus? Jeg har det en gang i måneden på eggløsning. Det kjennes akkurat som du beskriver. Jeg skjønte det ikke før jeg under covid testet meg en fang i måneden og så begynte jeg å legge det inn i sykluslogg Anonymkode: 33728...9f3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #13 Skrevet 4. juni 2024 Opplever det ofte selv. Til og med hvis jeg ikke har vært ute av huset på en uke, og det skal være fysisk umulig at jeg kan være smittet av noe. Mulig allergi? Anonymkode: e59e5...b1f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #14 Skrevet 5. juni 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Logger du syklus? Jeg har det en gang i måneden på eggløsning. Det kjennes akkurat som du beskriver. Jeg skjønte det ikke før jeg under covid testet meg en fang i måneden og så begynte jeg å legge det inn i sykluslogg Anonymkode: 33728...9f3 Nei, har gått på p-sprøyte i mange år så har mistet oversikten over syklusen. Anonymkode: caf34...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå