AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Var på Rema og handlet. Oppdaget hjemme at jeg har glemt å hente ut noen automatvarer, kan ikke huske kassadamen ga meg lappen engang etter. Men kvitteringen viser at automatvarene er registrert. Kan butikken se på min kvittering at jeg faktisk ikke har hentet ut varene fra automaten? Anonymkode: 189cc...5d6
Million Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Det burde de kunne se, for det er jo tross alt en unik strekkode som gis pr kjøp og scannes i automaten?
Macro Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 (endret) Dra tilbake til butikken? Du vil vel uansett hente varen. Endret 3. juni 2024 av Macro
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Macro skrev (11 minutter siden): Dra tilbake til butikken? Du vil vel uansett hente varen. Ja, skal det, men spørsmålet mitt er om noen vet det går uten strekkode lappen. Er det null sjans er det jo ingen vits å dra tilbake (er et stykke). Anonymkode: 189cc...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 Macro skrev (13 minutter siden): Dra tilbake til butikken? Du vil vel uansett hente varen. Ja, antar og håper jo det, men så spør jeg her om noen faktisk vet. 😊😊 Anonymkode: 189cc...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, antar og håper jo det, men så spør jeg her om noen faktisk vet. 😊😊 Anonymkode: 189cc...5d6 Svarte til feil, beklager. Anonymkode: 189cc...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 Million skrev (19 minutter siden): Det burde de kunne se, for det er jo tross alt en unik strekkode som gis pr kjøp og scannes i automaten? Ja, burde det, men lurer på om noen vet. Et godt stykke til butikken, så veldig kjedelig med eventuell bomtur. Anonymkode: 189cc...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 Da tar du en telefon. Da har de lit tid til å lete fremm din lapp hvis de skulle trenge det. Anonymkode: aaf1d...8e0 1
Million Skrevet 3. juni 2024 #9 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, burde det, men lurer på om noen vet. Et godt stykke til butikken, så veldig kjedelig med eventuell bomtur. Anonymkode: 189cc...5d6 Det skal stå telefonnummer til butikken på kvitteringen du nevnte, så ring den butikken du, så får du sikkert svar Spør etter butikksjefen for eksempel, han eller hun vet helt sikkert svar. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #10 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da tar du en telefon. Da har de lit tid til å lete fremm din lapp hvis de skulle trenge det. Anonymkode: aaf1d...8e0 Du jobber i dagligvare og anbefaler meg å ta en telefon? Anonymkode: 189cc...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #11 Skrevet 3. juni 2024 Million skrev (3 minutter siden): Det skal stå telefonnummer til butikken på kvitteringen du nevnte, så ring den butikken du, så får du sikkert svar Spør etter butikksjefen for eksempel, han eller hun vet helt sikkert svar. Herregud da. Ja, kan være en mulighet å ringe selvfølgelig, men nå spurte jeg her om noen jobber i dagligvare og som vet. Anonymkode: 189cc...5d6
Million Skrevet 3. juni 2024 #12 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud da. Ja, kan være en mulighet å ringe selvfølgelig, men nå spurte jeg her om noen jobber i dagligvare og som vet. Anonymkode: 189cc...5d6 Og jeg svarte fordi det kan være forskjellig fra butikk til butikk, og kanskje fra kjede til kjede. Det hjelper jo ikke deg at en Rema ansatt sier at joda, det kan de. Men så er det Meny du har handlet hos og de gjør det ikke... Så ja, du bør ringe den aktuelle butikken. Det går kjappere enn å få masse usikre svar fra fremmede her. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Skrevet 3. juni 2024 Million skrev (Akkurat nå): Og jeg svarte fordi det kan være forskjellig fra butikk til butikk, og kanskje fra kjede til kjede. Det hjelper jo ikke deg at en Rema ansatt sier at joda, det kan de. Men så er det Meny du har handlet hos og de gjør det ikke... Så ja, du bør ringe den aktuelle butikken. Det går kjappere enn å få masse usikre svar fra fremmede her. Jeg skriver det er Rema, og jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid på å svare når du ikke aner. Får jeg ikke svar av nytte her innen rimelig tid tar jeg en telefon eller drar tilbake til butikken. Det har jeg jo tenkt på før jeg skrev innlegget. Ha en fin dag ☀️ Anonymkode: 189cc...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 Ta det som en tegn og slutt å røyk. Du kan umulig ble surere under den prosessen en det du er nå. Anonymkode: aaf1d...8e0 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skriver det er Rema, og jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid på å svare når du ikke aner. Får jeg ikke svar av nytte her innen rimelig tid tar jeg en telefon eller drar tilbake til butikken. Det har jeg jo tenkt på før jeg skrev innlegget. Ha en fin dag ☀️ Anonymkode: 189cc...5d6 All den tid du har brukt her inne på argumentering så hadde du kanskje hatt svaret om du ringte 😅 Anonymkode: bf1cd...176 3
Blåbærrips Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta det som en tegn og slutt å røyk. Du kan umulig ble surere under den prosessen en det du er nå. Anonymkode: aaf1d...8e0 😂😂👍🏻 1 1
Snublefot62 Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skriver det er Rema, og jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid på å svare når du ikke aner. Får jeg ikke svar av nytte her innen rimelig tid tar jeg en telefon eller drar tilbake til butikken. Det har jeg jo tenkt på før jeg skrev innlegget. Ha en fin dag ☀️ Anonymkode: 189cc...5d6 Ingen her er forpliktet til å svare deg rett innen en viss tid. Det er et åpent forum og du får det du får. Noen kunne og ha skrevet at de jobber på Rema, bare ta med deg kvitteirngen tilbake så fikser vi dette, uten at det trenger å være sant. Jeg skjønner at det er lettvint å spørre her, men du bør ha litt kildekritikk og tenke at det er lett for noen å kødde nok her til at svaret du får egentlig er verdiløst - og at den enkleste og korteste veien til svaret du trenger er ved å ringe butikken det gjelder. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Ingen her er forpliktet til å svare deg rett innen en viss tid. Det er et åpent forum og du får det du får. Noen kunne og ha skrevet at de jobber på Rema, bare ta med deg kvitteirngen tilbake så fikser vi dette, uten at det trenger å være sant. Jeg skjønner at det er lettvint å spørre her, men du bør ha litt kildekritikk og tenke at det er lett for noen å kødde nok her til at svaret du får egentlig er verdiløst - og at den enkleste og korteste veien til svaret du trenger er ved å ringe butikken det gjelder. Hahaha, ja tydeligvis. Utrolig hva folk svarer på her inne, jeg hadde aldri giddet svare på et innlegg som mitt eget, om jeg ikke hadde noe nyttig å komme med. Takk for oppmerksomheten 😄 Anonymkode: 189cc...5d6
Snublefot62 Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha, ja tydeligvis. Utrolig hva folk svarer på her inne, jeg hadde aldri giddet svare på et innlegg som mitt eget, om jeg ikke hadde noe nyttig å komme med. Takk for oppmerksomheten 😄 Anonymkode: 189cc...5d6 Du er på norges største trolleforum. Folk svarer mye rart her bare på gøy. Jeg er overrasket over at ikke samboeren din eller barna dine har fått skylden for at du glemte varene enda. Og samboer må du naturligvis da kvitte deg med og barna må oppdras bedre. Det er ofte standardsvarene her. Eller kanskje du er ufør siden du handler midt på dagen? Det er jo da åpenbart at du handler røyk eller snus siden du skal ha automatvarer og det bør du slutte med når du lever på skattepengene våres! (de to siste paragrafene er sarkasme altså - men litt spissformulert av hva du kan vente deg av svar ) 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Du er på norges største trolleforum. Folk svarer mye rart her bare på gøy. Jeg er overrasket over at ikke samboeren din eller barna dine har fått skylden for at du glemte varene enda. Og samboer må du naturligvis da kvitte deg med og barna må oppdras bedre. Det er ofte standardsvarene her. Eller kanskje du er ufør siden du handler midt på dagen? Det er jo da åpenbart at du handler røyk eller snus siden du skal ha automatvarer og det bør du slutte med når du lever på skattepengene våres! (de to siste paragrafene er sarkasme altså - men litt spissformulert av hva du kan vente deg av svar ) Haha 😄 Ja, jeg har lagt merke til dette. Takk for meg og ha en fin dag videre 😊. Anonymkode: 189cc...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå